Velkommen inni en bloggers kjøleskap!

Jeg har noen tvangstanker men av den praktiske sorten som ikke plager meg noe særlig, når vi snakker om kjøleskap så er dette en av hovedtvangstankene mine som er mest pregende og mest inngripende, de andre klarer jeg og overse men om min kjære setter varer inni kjøleskapet etter at vi har handlet så blir jeg krakilsk! 

 

Leiligheten kan se ut som ett horehus, og alt kan være i uorden men om det er rot i kjøleskapet eller gris der så klarer jeg ikke å tenke en gang, det må fikses og det må fikses fort. Jeg aner ikke hvor dette kommer ifra eller hva som gjør akkurat kjøleskapet så viktig, men jeg er ei jente som har levd med spiseforstyrrelser hele livet og akkurat maten er ett ømt punkt. 

 

 

I dag har jeg vasket og ryddet kjøleskapet før vi skal fylle på igjen, jeg er full i gangsperre etter fjelltur i går og prøver og mykne meg opp med daglige gjøremål her hjemme, nå er denne bloggen ett sted jeg skriver om tingene jeg gjør i hverdagen, om det er husvask eller store viktige ting. Dette er det jeg har drevet med hjemme i dag! 

 

 

 

Nå tenkte jeg og gå igjennom de andre skapene på kjøkkenet for så og rydde klesskapet mitt som bærer preg av at jeg har dårligere tid en før! 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg