Starten på 2021 tok oss på sengen

I dag har jeg virkelig kosa meg! jeg har pakket bort jula som har herjet hele stua våres og tatt opp all plass! vi har en liten leilighet og må utnytte all plass vi har til overs, så nå er stua helt raka og ren! det beste med julepynten er når man er så lei av alt styret rundt seg, og bare kunne pakke det i kasser og plassere det på loftet til neste jul, og man kan omsider starte med nye ark og fargeblyanter til! det gjør noe med en dette, det er forfriskende og deilig.

En som ikke har det så deilig i dag er min kjære, for han våknet og var skikkelig dårlig og har tilbringt dagen i sengen. Han ligger med nesespray og halspastiller og venter på testing i morgen. Vi har med andre ord satt oss selv i karantene til vi vet om dette er en normal forkjølelse eller dette forferdelige viruset som herjer verden. En dårlig start på året for sjuklingen min, og vi krysser alle fingre for at dette bare er halsbetennelse og går over med en liten kur med penicillin.

Jeg vet ikke men jeg er på tross av alle disse hinderene jeg ser der fremme med godt mot! nå gleder jeg meg bare til forsikringsfolkene kommer og ser over skadene etter vannlekkasjen, slik at vi vet hva vi har og forholde oss til og hva som venter på mandag. Jeg gleder meg til at hverdagen starter igjen og timen på Haukeland kan bli overstått, og jeg gleder meg til å finne ut hva som venter next! jeg er liksom klar for svarene, uansett hva dem sier. Jeg gleder meg til at veien videre for pappa blir bestemt slik at vi slipper å gå på eggeskall fremover, og der også ønsker vi svar uansett hva dem måtte bli. Jeg føler meg bare KLAR, til å ta fatt på alle disse tingene og bli ferdige med dem. Disse tingene som tynger en ned uansett hvordan man prøver å ikke la dem gjøre det. Jeg hater å ikke vite og ønsker helst å spå fremtiden og vite sikkert, slik er dessverre ikke livet men litt etter litt får man svarene man trenger, og uansett hva som skjer så har vi det bra i dag. 

Jeg er helt sikker på at fremtiden blir lys så lenge man ser lyst på den, og når man gir sitt beste kan man nå så langt man ønsker.

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/710870607/posts/10164544614325608/?d=n

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg