Se hva jeg fikk i posten i dag! Klar for jula 2022!

 

Før jul snakket jeg om å starte nye tradisjoner sammen med min kjære og om jobben for og ta jula tilbake i heimen etter og ha boikottet denne høytiden mesteparten av livet, jeg ytret også at jeg ønsket å skaffe meg en julekule for hvert år rusfri og i dag kom en stor overraskelse i posten!❤️

En leser skrev til meg at hun hadde problemer med og pakke den inn og derfor tok det litt ekstra tid, men nå ser jo jeg at hun har laga en hel egen unik julekule til oss, tårene strømmer på! 🤧

Vi føler oss vanvittig elsket og satt pris på av leserne våres og dere skal vite at dere betyr masse for oss begge to!❤️

 

Tusen hjertelig takk Unni! you made my day! ❤️

Nå kan faktisk bare jula 2022 komme, for nå er vi faktisk klar og det finnes ingen negative følelser rundt denne høytiden som har vært så traumatisk for spesielt meg, livet er forunderlig folkens!

 

I dag har vi komt oss ut på terapitur og det skal jeg dele mer om i neste innlegg! vi blogges snart! 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer

Siste innlegg