Noen dager er alt bare dritt, men hva gjør man da?

Hele gårsdagen var bare ett eneste virvar med negativitet og nedstemthet, og jeg vet kunsten om å gjøre ting enda værre for meg selv! I natt våknet jeg 5.30 KLISSVÅT i svette etter en natt med mareritt igjen….

Nå er det lenge siden jeg har hatt slike drømmer, og jeg innser at mine egne negative tanker også kommer frem når jeg sover, og trenger min hvile, og det er på tide og ta tak i meg selv! 

Jeg er min værste fiende, men også min beste venn, og måten jeg tar til meg ting på avgjør hvordan min egen hverdag skal se ut. I dag bestemte jeg meg for å endre denne dagen, som startet så ille som den kan bli, jeg verker og er sur over ingenting, og satt her med hue nedi mitt eget rævhål som man sier på godt norsk, og valgte i det minste og gå i dusjen og gjøre det rent!
I dusjen tenkte jeg på hvor ufattelig heldig jeg er, og hvorfor i all verden disse to dagene har vært så mørgende dårlig som dem har vært, og den eneste forklaringen jeg har er ett par kommentarer av negativ karakter, som er laget bare for å såre meg, og dumme meg tar det til meg!

Etter dusjen gikk jeg opp i leiligheten og sminket meg og tok på meg de fineste klærne jeg fant, jeg dollet meg opp og tok med pappa ut på en tur! Ikke pokker skal jeg bruke også denne dagen til å sitte og syns synd på meg selv, når jeg har så mange ting som drar meg opp, og så mange støttende kommentarer jeg heller skal fokusere på. Jeg tok ett valg da jeg valgte å være åpen, da valgte jeg også å risikere og være huggestubbe for andres frustrasjon over egne liv, jeg valgte å stikke meg ut, og må bare forvente litt motgang når jeg har en så sterk stemme.

Denne bloggen er ikke for alle, den er for dem som tåler sannheten om den er positiv eller fryktelig negativ, den er som dagene mine, veldig ulike, og veldig opp og ned, og det skal den fortsette og være. Jeg gidder ikke å pakke ting inn for dere, og regner med dere tåler det 🙂 jeg skal heller sitte igjen med en knippe faste følgere som virkelig setter pris på denne bloggen, isteden for å spre den ut til mennesker som ikke er klar for denne virkeligheten, og at alle ikke har det så godt som dem har det 🙂

En dusj, litt sminke, noen fine klær og litt tid sammen med pappa i bilen var det som skulle til for å endre denne dagen. Nå er jeg klar, klar til at min kjære kommer hjem, klar for å spise middag sammen med han og rydde litt her og der, jeg er klar for å ta fatt på alle disse tingene som ligger foran meg, og jeg er klar for å være meg selv uten å måtte tenke på hva andre mener om meg og mitt liv 🙂 

Who cares? Så lenge jeg legger meg med god sanvittighet om kveldene, sammen med den jeg elsker og har ett liv jeg er stolt over, så bryr jeg meg ikke om hva enkelte mener 🙂 det påvirker meg ikke lenger, jeg orker faktisk ikke å bry meg, etter den kampen jeg har vist dere offentlig på denne bloggen, ta meg som jeg er, eller la være! Verden er altfor vakker til å ødelegge med dårlige holdninger, og selvom jeg er en blogger, så gjør det ikke det riktig og mobbe noen!

Man blir hva man tenker folkens! Ikke hva man spiser 😉

 

Tilbaketillivet 

Er gruppa mi på facebook jeg anbefaler dere alle og melde dere inni! Der poster jeg alle innleggene og overraskelsene bare jeg kan komme med 🙂 velkommen 

2 kommentarer
    1. Hurra for deg! Du har snudd en potensiell drittdag til en bra dag! Der ser du hvor god og sterk du er. Jeg heier på deg❤️

    2. «… og satt her med hue nedi mitt eget rævhål som man sier på godt norsk, og valgte i det minste og gå i dusjen og gjøre det rent!»

      Ikke for å være frekk, men denne setningen gjorde meg pinlig berørt. Ville fjernet den om jeg var deg.

      Ellers ville jeg jobbet med setningsoppbygning, tegnsetting og formidling. Det er til tider litt vanskelig å forstå hva du mener.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg