Livredd for og gå glipp av livet!

Det er onsdag morgen og jeg skal kjøre min kjære til og fra jobb for og ta vaksinen nummer 3.❤️

 

 

Regnet høljer ned og det ser ikke ut til at det er noen ende på vannet, stormen og det dårlige været. Det er godt vi er herfra ellers hadde været gjort oss temmelig deprimerte! alt vær har sin sjarme, heldigvis. 😁

 

 

Det er onsdag morgen og jeg har sovet rimelig dårlig i natt, jeg prøver og vifte det av meg og ta en dag av gangen, jeg prøver og på tross av dårlige netter og omfavne hver eneste dag fordi dem går så fort! dagene er dyrebare og ofte er jeg redd for og gå glipp av noe av dette livet gir meg, jeg er redd for og ta ting for gitt etterhvert.

 

Livet skjer faktisk her og nå og for alt i verden ønsker jeg og få med meg alt av det ❤️

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer
    1. Håper at dereharhatt flotte arbeidsdager i møkkaværet.

      At solen skinner ihelgen.og at vinden stiller slik at vi kan høre fuglene kvittre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg