Livet som skulle bli dørgende kjedelig ved ruskutt

God kveld kjære lesere! ❤️

I dag har vært dagen der man aldri kommer seg hjem og vi har både vært ute og spist og vært på besøk hos farmor og farfar ❤️

På slike dager lurer man på hvordan man selv fremdeles holder sammen og hodet er tomt etter en veldig begivenhetsrik dag! 😁

 

 

 

 

Nå har jeg fri til torsdag og kjenner at etter denne hektiske dagen er det tid for og ta innover seg alle inntrykkene og hente seg innigjen til det braker løst med to arbeidsdager på rad ❤️

Livet har blitt en morsom karusell! Av den hyggelige typen, jeg elsker når det er litt action rundt meg 😁

 

Når jeg omsider kommer meg hjemom en tur ramler jeg sikkert sammen i sofaen og tar kvelden så er innom for og ønske dere en god natt ❤️

2 kommentarer
    1. 00Så godt at0 dermed koser dere i rusfrihet.
      Siden jeg aldri har drukket noe selv så harjeg ofte fått slengt til meg… så dumt at drikke tar noe hunsker jo du alt det teite vi sa og gjore i morgen.

      jeg tok som regel jobben med å få folk hjem etterhvert som de hadde fått nok

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg