Lettere depresjon foran angst alle dager i uka

Leiligheten er striglet, og sengen er nyopprett, jeg er nydusjet og jeg gleder meg til å legge meg i en helt ny seng i kveld, dagen som startet så innmari dårlig klarte jeg å snu, og ved enkle grep og tankekraft klarte jeg å endre denne dårlige holdningen min, som skaper negativitet rundt meg selv, for alt er faktisk opp til meg selv, og dagene blir som jeg ønsker.

Jeg merker at jeg behøver en motivasjonsboost, jeg merker at jeg har begynt å gå litt tom her jeg sitter, og jeg gleder meg så sinnsykt mye til seminaret på Storefjell! I går var jeg kjemperedd for at dette ville bli avlyst, men heldigvis er det mulig og holde dette, og på samme tid ta hensyn til regler og restriksjoner. Dette er akkurat hva jeg behøver nå, og slike samkomster booster meg alltid opp.

Det hele handler jo om samhold, og når man er aleine så er man virkelig aleine. Det er en vesentlig forskjell på og være ensom, og det å være aleine, og ofte føler jeg meg ensom når jeg føler meg misforstått. Det er ingen hyggelig følelse, men på seminaret er man omringet med mennesker med samme holdninger som deg, og det er noe majestetisk over det.

I morgen er det gruppe igjen, og jeg føler jeg sier dette hver gang, men jeg behøver den litt ekstra denne gangen. Når det stormer rundt en, behøver man disse pausene, der man bare kan fokusere på å være i nuet, og omgivelsene gjør at jeg automatisk slapper av. Jeg er så glad for at jeg startet dette, tok en tjangse og klarte det 🙂 

I perioder der jeg er en smule deppa, blir man veldig flat, og jeg er ikke lenger vant med det. Jeg er som regel høyt oppe eller langt nede, men den siste uka har det jevnet seg helt ut, og det er på noen måter litt greit for meg å være litt deprimert. Det høres helt sykt ut, men når man har levd ett liv med angsten, så velger man en lettere depresjon alle dager i uka 😉 

De positive kommentarene deres drar meg opp, det skal dere vite! Meld dere gjerne inni gruppa mi på facebook! Tilbaketillivet 🙂 der poster jeg alle innleggene, og har fått meg ei ganske så god og stor gruppe <3 alle er velkommen!

2 kommentarer
    1. Nyskiftet sengetøy er den beste følelsen😀 Ønsker deg en god natt og en enda litt bedre dag i morgen❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg