Jeg føler jeg gjør noe galt, og alt er helt surrealistisk!

Reklame | Ellos.no

Jeg føler jeg gjør noe galt, at jeg kjører ulovlig, at jeg må klype meg selv i låret for å sjekke om jeg drømmer eller ikke og det er HELT fullstendig surrealistisk å kjøre bil med min kjære i passasjersetet! Nå har vi vært en tur på butikken, og det er noe av det merkeligste jeg noensinne har gjort. Hele turen satt jeg bare å flira og hjernen klarer ikke å ta innover seg hva dette faktisk betyr for oss! Jeg tenker fremover for fullt nå, nå kan jeg sette alle planene mine ut i liv OG ikke minst er så mye mer selvstendig nå når jeg faktisk kan ta bilen når jeg ønsker det.

En merkelig følelse har vært over meg helt siden i går, og jeg har følt en ro og fred over meg, som jeg var redd plutselig ville utløse panikkanfall idet jeg skulle kjøre opp. Det var for godt til å være sant og ha en slik kontroll på en slik stor test som dette er, men panikken fikk ikke taket på meg før jeg var ferdig og hadde parkert! 

Jeg var i 2 situasjoner der hjernen min fucket meg opp og jeg trodde jeg hadde gjort feil, så da sensor på slutten ba meg om å kjøre tilbake til vegvesenet idet jeg hadde gjort disse feilene, så trodde jeg helt garantert at jeg hadde strøket! 

Stillheten i bilen når sensor skulle skrive vurderingen av kjøringen drepte meg, og jeg ble mer og mer kvalm og ville rømme utav mitt eget skinn. Plutselig grep panikken meg, og sensor merket det på meg, og prøvde å berolige meg med at han snart var ferdig. Jeg tenkte at han brukte så lang tid på dette, så oppi hodet strøk jeg hundre ganger iløpet av de små minuttene.

Denne dagen her har vist meg at jeg må ha mer troen på meg selv, og at jeg setter altfor høye krav til meg selv. Selv nå etter at jeg faktisk har bestått, så tenker jeg på de tingene jeg kunne gjort bedre, og jeg klarer ikke helt å ta innover meg hvor stor prestasjon dette faktisk er! Oppi hodet tenker jeg at det bare skulle mangle, når så mange andre har klart det, så burde dette være en esay match for meg. Jeg tenker en slik tankegang er skadelig for meg, iallefall fremover om jeg ikke setter pris på min egen fremgang.

Jeg er nå så sliten at hodet kjennes ut som bomull og jeg klarer ikke tenke klart, jeg er skrubbsulten siden jeg ikke har klart å få i meg mat i dag, men er for kvalm til å klare å få det i meg. Jeg er mentalt utmattet, men på samme tid så lykkelig, og såå takknemlig for all støtten jeg har opplevd i dag. Jeg har hørt stemmene deres i bakhodet, og jeg har ikke fått panikk før nå etterpå, når alt var overstått! 

Denne dagen her går inni topplisten av mine favorittdager <3 og nå skal jeg spise hjemmelaget pizza som kompisen våres kom med, og på toppen av det hele fikk jeg rosa roser med han og moren <3

Nå tenker jeg at jeg skal koble ut alt, nyte tilværelsen og lykkerusen og ta alt som det faller seg! 

Klær fra Ellos som jeg anbefaler varmt videre til leserene mine! Enjoy!

Persona by Marina Rinaldi//Jumperfabriken//Cream//Odd Molly//Cream//Studio

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg