I VG i dag om vaksineangst! sjekk ut her.

Jeg startet denne dagen rått og brutalt ved og dele det mest private og ubehagelige jeg kan tenke meg: 

https://monicavederhus.blogg.no/jeg-var-ett-lykkelig-barn-helt-til-overgrepet-skjedde.html

 

Så nå må vi over på noe annet og noe langt mer positivt, nemlig og opplyse om denne sykdommen som rammer hvem som helst og når som helst! vi snakker for lite om det så når det skjer så føler man seg fullstendig aleine om og slite i verden. Jeg har snakket med mange som ikke ante hva angst var da dem fikk dette selv, og tabu og stigma rundt dette fører til at ytterst få våger og stå frem. I Norge i dag skal det ikke være skamfullt og snakke om så viktige ting så sjekk ut denne artikkelen VG har laget! legger link under

https://www.vg.no/forbruker/helse/i/23okoa/slik-takler-du-vaksineangsten

 

Det er fortsatt helt sykt og bli spurt om så viktige emner, det har fortsatt ikke helt gått opp for meg at mine meninger faktisk betyr noe så det er veldig gøy og være med på slike ting som dette! 

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Hei. Jeg lurer på en ting. Jeg har ikke angst mot sprøyter eller vaksiner, men derimot har jeg en angst for de 20 minuttene man må sitte etter vaksinen. Da spesifikt hvis man må på toalettet. Dette plager meg veldig og jeg gruer meg til vaksinen av denne grunn. At noen sier «nei du får ikke gå» er noe av det som trigger angsten mest. Kan du fortelle om hvordan dette var når du tok vaksine?

      1. Det samme var min angst rettet imot, det at man måtte vente i en stor sal med mange mennesker. Jeg fant frem mobilen min og spilte meg igjennom disse 20 minuttene isteden for og sitte og se på klokka. Hjernen er enkel slik så hold deg okkupert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg