Hjertet er knust i fillebiter

Jeg prøver virkelig og komme igjennom dagene men jeg er overhode ikke meg selv, jeg er nedstemt og tung i kroppen og det føles ut som jeg har en ekte kjærlighetssorg. Jeg kjenner på en enorm tomhet og at jeg er på gråten konstant men som alltid når jeg virkelig har det ille så klarer jeg ikke og felle en eneste tåre, det føles ut som en del av meg er borte og det er vanskelig og være den engasjerte og positive personen jeg innerst inne er.

Hjertet mitt er på ekte knust og jeg føler at ingen andre i denne verden kan forstå akkurat denne situasjonen og hvor tøft det er nå og ta avstand når det eneste jeg ønsker og gjøre er og oppsøke pappa på sykehuset, gjøre alt jeg kan for han og bare ta på meg denne rollen som medavhengig igjen, den føles trygg på en syk måte fordi jeg er så vant med å spille den. 

Pappa får ikke operere kneet sitt før de åpne sårene har grodd, han skadet seg skikkelig med andre ord og jeg er glad for at jeg selv ikke gikk ned og hjalp han den kvelden, psyken min ville ikke tålt den smellen en gang til og det føles ut som den ene dårlige nyheten kommer etter den andre, det blir for mye rett og slett og jeg drømmer meg bare til disse dagene der alt er ok! jeg trenger en pause og er glad for at jeg har gruppe i kveld, den første etter dette med pappa virkelig toppet seg, og denne gruppa skal jeg virkelig benytte meg av denne uken.

Jeg gleder meg til min kjære kommer hjem, jeg merker på ensomheten men har heller ikke gjort noe for og være sosial, jeg bruker og bure meg inne i disse periodene og det er akkurat det jeg gjør akkurat nå. 

En ekte hjertesorg er det jeg kjenner på nå, noe er forandret i forholdet mellom meg og pappa og det er helt nødvendig men veldig veldig vondt. 

 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg