Gøy og betale regninger?

De fleste betaler regningene sine og har aldri hatt betalingsanmerkninger, det er noe ansvarlig over det og jeg vil tro de fleste lærte tidlig viktigheten ved og betale til riktig tid. Dette er en ting jeg aldri har fått lære og har vært gjeldsoffer siden den dagen jeg fylte 18år. Jeg var fuckd ifra starten og har aldri hatt muligheten til og en gang kunne få mitt eget telefon-abbonoment .


 


Gleden var enorm den dagen jeg betalte den siste regningen på gjelden som var over 350.000 da jeg startet, denne følelsen av og ha kontroll over egen økonomi! Jeg husker så klart og tydelig den dagen jeg bestemte meg for og bli kvitt gjelden etter og ha fått min første jobb noensinne i 2015.

 

Alle disse minnene kommer frem hver eneste gang jeg setter meg ned og betaler regningene mine lenge før forfallsdato og med god margin, jeg skal aldri tilbake til postkasseangsten og redselen for og ta ukjente nummer når telefonen eksploderer av pengeinnkrevere.


 

Hver eneste gang jeg betaler disse regningene som kjapt hoper seg opp tenker jeg på mestringen over og faktisk kunne betale i tide, ha penger på konto til og gjøre opp for seg og i tillegg ha til mat på bordet ❤️

Det er disse små tingene i hverdagen som er viktig, disse øyeblikkene der du føler at du sitter i førersetet av ditt eget liv, at du klarer deg.

Du vet at du har kommet langt når selv det og betale sure regninger kan gi deg glede på en helt vanlig mandag. ❤️❤️❤️

 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Den kjenner jeg igjen, har slitt, men kommet meg på riktig side. Gøy å betale, vite at jeg kan betale til riktig ting. Mestringsfølelse 👍💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg