Føler jeg har en bestevenn i hver en krok her på den lille plassen Måløy <3

Annonsert innlegg

De siste mnd har jeg blitt kjent med enormt med mennesker jeg aldri før har møtt, eller trengt og forholdt meg til. Jeg møter dem igjennom bloggen, gruppen, andre grupper, butikker jeg er innom, på gata og everywhere! Det virker som om det er meg som er forandret, for jeg tviler på att alle plutselig har forandret seg rundt meg, så det er nok meg som har forandret både ytre, indre og måten å møte alle disse fantastiske skattene på! Jo mer åpen jeg er, jo mer åpner folk seg. Det er som ballspill, samarbeid og HELT HELT nytt for lille meg uten stemmen. Det er rart å fungere så godt i sosialt lag, fordi jeg har vært preget av så sterk sosial angst hele livet, att selv små butikkbesøk ble lagt til sent på kveld der jeg visste det ikke var folk, eller å sende andre og jeg brukte alle som handlevogner for meg. Alle vet att jeg aldri gikk på butikk, så det var ingen poeng i å spørre meg. Men nå nyter jeg alle de sosiale sammenhengene, og den sosiale og alle typer angster jeg har hatt så lenge ga slipp da jeg ga slipp på giften jeg puttet i meg, med vilje, men på grunn av alt som har skjedd og selvmedisinering. Jeg forstår meg selv godt her jeg sitter, jeg har gransket meg frem til alle grunner til att jeg rusa meg, for å bekjempe denne faenskapen som har fått ødelagt ei jente med mot som Hornelen, ett hjerte som er større enn jeg selv noen gang har sett, og en empati for dem som sliter som meg som strekker seg laaaangt over deres synsvidde. Jeg har så masse erfaringer, etter å ha nådd den berømte bunnen tusentalls av ganger, men jeg har aldri gitt opp, jeg har aldri satt meg selv i en offerperson og jeg har alltid tatt imot når jeg har gjort urett. Jeg har aldri vært voldelig mot noen, uten att dem har vært det først, jeg har aldri stjelt en krone fra noen eller stjelt noen ting fra privatpersoner, foruten en telefon som var lik min egen, og ble levert dagen etter til en fyllesyk kamerat. Jeg har aldri mistet meg selv, og alltid visst att min rus ikke har vært riktig, jeg har aldri tatt narkotika, som jeg sluttet med for 12år siden (fant jeg ut i går), uten å sitte igjen med tanken om att dette ikke er mitt liv, dette ikke var meg. Derfor tror jeg att jeg har klart meg, uten å se meg tilbake og falle for fristelsen. Jeg nekter å være noe offer, jeg har for mange gode egenskaper som jeg kan bruke i fremtiden for å forandre ett samfunn jeg er uenig i.
Jeg nekter å se urett skje med dem jeg bryr meg om, uannsett hvem du er, så har du ingen makt til å sette deg over noen andre, møte folk uten respekt for dem, eller utøve noe som helst slags vold, verken fysisk eller psykisk. Jeg er glad i meg selv, og jeg møter så mange fantastiske mennesker som faktisk er intressert i meg som person, og ikke min kropp som før. Jeg har en viktig stemme føler jeg, jeg har en makt jeg ikke vil misbruke, men kommer til å bruke den der jeg ser det er feil, mangler eller jeg faktisk har tjangse å forandre noe. Det er min plikt som rusfri, og jeg lover alle dere som er glade i meg og ta vare på meg selv oppi dette her, jeg nyter alt, jeg lover 🙂 jeg lover dere også å fortsette å være Åpen Ærlig og Rusfri til den dagen jeg legger inn årene når jeg er veldig gammel, og ferdig med å blogge viktige ting til dere. Håper dere får noe utav bloggen, deler den og sprer ordet mitt, så jeg kan nå ut til samtlige som sliter, alle som har noe å lære av historien min. For det hadde vært synd å drite seg så mange ganger ut, uten att noen kjente lukten etterpå.

Annonse fra gymgrossisten med c4! Anbefales! https://c.mtpc.se/tags/link/2102215




C4 / CELLUCOR / CELLUCORC4 / CELLUCOR

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg