Enda en uke uten hjelpen jeg trenger

Jeg sitter her og syns dette egentlig er ganske så kjipt, men med reglene så har jeg ikke denne uka heller mulighet til å delta på gruppa jeg startet opp her på den lille plassen jeg bor. Jeg kjenner behovet melder seg hver eneste onsdag og å ikke kunne være med gruppa mi er ett brudd i alle rutiner. Vi er heldige som har andre det er litt tak i og som ordner opp når jeg selv ikke kan stille og jeg er heldig som har flere bein og stå på når helsen svikter, men det er noe som gnager meg og den dårlige sanvittigheten som jeg vet jeg ikke burde ha er veldig tilstede. Jeg har det rett og slett kjipt akkurat nå rett før møtet starter men jeg skal prøve å gjøre noe positivt utav denne situasjonen også.

Det er faktisk helt tullerusk og tenke at jeg svikter gruppa mi med tanke på situasjonen verden rundt og å møte opp der ville vist lite respekt for dem som går der, jeg vet tankene bare spiller meg ett dårlig puss og at jeg ikke skal tenke slik, men det er lettere å si en å gjøre. 

Det har vært folk her i hele dag og jobbet med riving av badet og jeg har faktisk klart og ryddet litt! jeg har også laget middag til min kjære når han kom hjem fra jobb og ser lite frem til å sende han på gruppe og ikke kunne være med selv, men slik er det 🙂 

I dag har jeg faktisk kjent litt på ensomheten i leiligheten min for første gang på lenge, og jeg ser på dette som ett sunnhetstegn for de siste dagene har jeg vært for dårlig til å merke om det er folk her hos meg eller ikke. Det er rart å ha hatt min kjære hjemme helt siden 22.desember-10.januar og plutselig være helt aleine her igjen, jeg som alle andre er ett vanedyr men tilpasser meg fort omstendighetene rundt meg.

Jeg gleder meg til at hverdagen kan starte men kjenner at denne influensaen henger skikkelig i kroppen og hodet verker konstant. Det ligner denne hodepinen når man har drukket mye rødvin en fuktig aften på byen og våkner med skallebank dagen etterpå på tross av at jeg hater rødvin. Det sier litt om hva man faktisk gjør for rusen 😉 

Ønsker dere en formidabel aften kjære lesere! vær snille med hverandre

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg