En papirbunke som kan endre hele livet, hele fremtiden og hele meg

Med skjelvende hender sitter jeg her med den viktigste papirbunken jeg har holdt, denne bunken som kan endre livet mitt og fremtiden, disse attestene som sier noe om hvordan jeg er som menneske og i jobb, disse vitnemålene jeg har karret til meg imens jeg var i aktiv rus. Karakterene er faktisk ganske så gode om man tenker over hvilken situasjon jeg var i, hvordan privatlivet mitt var og hvem jeg omgikk. Jeg har klart meg bra på tross…. 

Nå har jeg altså samlet alt i en bunke på 14 sider, jeg er klar for og søke min første jobb noensinne, jeg har hatt en eneste jobb i hele mitt liv og det var på Kiwi, mange i min situasjon har ingen arbeidserfaring så disse 5årene betyr mye. Man føler man må vurdere og granske seg selv, for hva er egentlig mine dårlige sider og mine dårlige egenskaper versus mine gode? 

Det eneste jeg faktisk vet er at jeg går all in or nothing, når jeg først bestemmer meg for noe så brenner jeg på ekte for det og gir meg aldri på tap. Innerst inne bryr jeg meg egentlig ikke om jeg får avslag på denne jobben, jeg har tatt ett steg som er viktig for meg uansett resultat.

Det er nervepirrende og gjøre ting for første gang, jeg merker at jeg føler meg på dypt vann med det samme jeg føler meg på ukjent farvann, det ligger bare naturlig for meg at angsten kommer med det samme usikkerheten inntrer. Heldigvis har jeg lært meg teknikker og lært meg og leve med denne panikken som kommer i tide og utide

Tenk om det går da? tenk om jeg kan få en jobb der jeg for alvor får lov og gjøre en forskjell for mennesker i samme situasjon som meg selv? tenk om jeg faktisk får lov og drive med dette jeg elsker som yrke? da er virkelig alle drømmer oppfylt og jeg kjenner at hele magen og meg blir fylt med glede og sommerfugler, jeg kjenner at fremtiden er så spennende, som og se en film og bare glede seg til den neste scenen! 

I kveld er magen fylt med store sommerfugler og det eneste jeg ønsker meg akkurat nå er en natt uten uro og dramatiske scener i drømmene, det eneste jeg ønsker er og få sove igjen og være uthvilt nok til og få inn søknaden jeg sitter med foran meg nå.

Dette blir spennende! 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer

Siste innlegg