En idiot som slutta og røyke

Tankene mine prøver og lure meg med små glimt av tanker som dette: 

Akkurat nå har jeg stor grunn til og ta meg en røyk 

Eller

En røyk ville vært så godt akkurat nå, og jeg har alle verdens grunner til og sprekke akkurat nå 

Tankene mine prøver og lure meg på samme måte som da jeg kuttet rusen men ville en røyk eller en øl virkelig tatt bort tannverken? Det ville jo i all hovedsak bare gitt enda verre og større plager, og den dårlige samvittigheten da gitt! 🤢

 

 

Ofte er man sin verste fiende og tankene kan spille en mange puss, spesielt i øyeblikk der man er svak ifra før….. 

 

Jeg er på vei til jobb for ett møte og kjenner at den pulserende smerten er på vei tilbake, jeg tenker hvor urettferdig det faktisk er at jeg ikke får smertestillende som demper på grunn av fortiden min selv om jeg forstår veldig godt hvorfor det er slik.

 

Jeg tror det klikker for meg om den kommer tilbake med samme kraft som sist, for nå har jeg ikke mye og gå på lenger, jeg kjenner hvor slitsomt dette er og hvor tynnslitt jeg er etter denne 12-dagers karusellen 😷

 

Ps: akkurat nå føler jeg meg som en idiot som slutta og røyke 😑 oppå alt det andre 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Håper at du er kvitt smertene for en stund.
      sSer på nyhetene at det er møkkavær på din kant av landet. Siden huset ditt ligger så nære vannet så er jeg litt bekymret håper ikke dere får mere dritt nå…. som dere trengerhvile og fred og ro.. dere skal på jobb i morgen og jeg har fått med meg at deler etterværnsgruppe i dag.. i det møkkaværet….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg