Duracellkaninen Monica avgår litt etter litt!

Annonsert innlegg

Det føles, merkes og kjennes VELDIG godt! Så godt att det faktisk er skremmende for meg som har hele livet vært redd for piller, og jeg tenker meg faktisk litt om bare jeg tar meg en Paracet, og det er ikke tull en gang. Mamma har skremt meg med skremselspropaganda helt siden jeg var liten. Hun skremte meg også med narkotika, men det glemte jeg visst da jeg var 18år. Men pillegreia har alltid såtte i meg, og jeg er nesten litt skremt når jeg ser virkningene denne kuren med steroider har gitt meg.
Jeg begynte nedtrappingen ifra Fredag av, og allerede på Lørdag sov jeg på dagtid for første gang på over 50 dager! Det er 56 dager siden jeg begynte på steoridene mine ifølge min datobok, så da er det 56 dager siden sist jeg gjespet, sov om natta og fikk søvn, det er 56 dager der jeg har vært 100% på fra jeg våkner til jeg legger meg både i hodet og kroppen. Det er som amfetamin uten nedtur eller plagene som følger med, og ingen klarer så mange dager med bare opp! Det er bare 3 dager med nedtrapping jeg har vært igjennom, og jeg merker vesentlig forskjell allerede, og innser att denne kuren faktisk har vært mer plagsom enn jeg innså. Det dere har sett av oppgirahet og stress av meg har bare vært 40% av det jeg har hatt, for jeg har hele tiden tatt meg sammen, så tenk dere selv.
Nå trenger jeg denne høyt velkomne pausen som kom litt bardust på meg. Nå nyter jeg søvnen om natten jeg får, og jeg får gåsehud når jeg gjesper på dagtid, jeg sa til legen som ringte meg i går og ville vite hvordan kroppen min taklet behandlingen jeg tok Fredag att jeg ikke har følt meg dårlig ett eneste sekund, men att jeg faktisk gleder meg til å bli litt deppa om det kommer 🙂 fordi jeg har vært så på, så er det egentlig litt deilig å bare bli litt deppa, inni seg selv og daff. For det er en ting jeg er god på, og det er å være deppa, det har jeg vært hele livet, så det er nesten som å komme hjem 🙂 jeg har det fint, veldig bra med tanke på hvor mye jeg har i kroppen av både antistoff, steroider og en haug med vitaminer. Jeg kjenner dag for dag att jeg blir mer meg selv igjen, på en rusfri måte.. og Torsdag bærer det tilbake til Førde med hotellopphold og behandling i 6 timer igjen 🙂 men jeg har mye å gjøre før den tid, og nå nyter jeg morningen her i hjemmet mitt, har sovet godt på sofaen again og hører på min kjæres pust der han ligger og gjør seg klar for denne nye Tirsdagen.
Denne herlige Tirsdagen som ligger forran oss skal brukes til å gjøre morgendagen lettere for meg selv ang stress med henting av ting, det er jeg opptatt av, den skal også brukes til å hjelpe en person som jeg bryr meg om 🙂
Jeg skal i kontakt med politiet, og føler meg så hørt og forstått, vi har liksom hatt ett ganske anstrengt forhold, men det har hatt mest med meg selv å gjøre og mine egne holdninger. Jeg tok meg selv i å si att jeg elsket han ene her en dag. Hehe. Nei jeg tenker dem møter deg som du møter dem. Dem er bare mennesker også, og dårlig oppførsel er det vell ingen som skal trenge å godta?
Jeg skal forsikre meg selv, så viktig som jeg er! Og innboet mitt, for jeg har aldri hatt en forsikring i hele mitt liv, hva har jeg hatt å forsikre liksom. Nå har jeg blitt voksen og ser viktigheten av dette, om uhellet skulle være ute! Prioriteringene mine har forandret seg, og sikkerheten min er viktig. 🙂
Det er snakk om å reise på tur å møte en annen gruppe som støtter oss veldig, så det blir planlagt utover dagen for den er ennå veldig ung og urørt 🙂 men planene er der, og jeg gjør alt for å få mest utav hver eneste dag med ting som bygger meg som menneske og som gir meg flere og tyngre ting som gjør meg mer og mer bestemt på ett rusfritt liv. Jeg eliminerer alle farer, jeg fjerner moment som kan trigge meg. Dette er en livsstil, ett livslangt valg og jeg er bestemt som pokker. Når jeg først har bestemt meg kan ingen snu meg, og når jeg går inn for noe, så klarer jeg det alltid, om jeg ikke saboterer for meg selv.
Klokka er 06.40 og jeg skal prioritere meg selv og andre, jeg skal ned i kjelleren og dusje bort steoridesvetten. Det stinker kjemikalier av meg, det lukter rett og slett gammel hest. Men det er snart over og jeg kan dufte blomster hele døgnet. For jeg har aldri luktet en slik svette i hele mitt liv!
God morgen folkens! Love u all!

Annonse fra gymgrossisten med c4! For aktive folk, ikke meg akkurat nå 😛 https://c.mtpc.se/tags/link/2102230




CELLUCOR / C4 / https://c.mtpc.se/tags/link/2102226

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg