Det er så enkelt og mobbe bloggere og influencere

Man skal høre mye før øra detter av sier dem og jeg har nok hørt det meste etter at jeg valgte og stå åpent frem med fortiden min og målene for fremtiden. Jeg har aldri angret på akkurat dette valget men jeg tror at om jeg ikke hadde vært så tykkhudet så hadde jeg ikke maktet og drive denne bloggen. Jeg syns egentlig synd på dem som ikke er helt klar for dette, som bare hopper i det og mottar så mye hets…. 

Jeg ELSKER konstruktiv kritikk! jeg er fullstendig åpen for den fordi jeg ønsker og bli bedre på det jeg gjør, men når meldingene er direkte støgge så faller jeg bare av. En gang var det en som drev på over flere dager, i åpent forum på facebook og kritiserte meg for alle skrivefeilene, hun mente det var skrivefeiler overalt og det ble travelt og lese det jeg skrev. Da flere stilte spørsmålstegn ved dette ga hun seg og hadde ingenting og argumentere med. Jeg er egentlig veldig glad i en god diskusjon og gledet meg til og vite hvor disse store feilene var, og ble skuffet over de uteblivende svarene.

Om meldingene starter med at jeg er stygg så faller jeg også av, da merker man med det samme at avsender faktisk bare har onde hensikter. Jeg er glad for at jeg har blitt kalt stygg hele mitt liv og verre, som har gitt meg tykk hud,  men jeg tenker på disse unge som prøver seg og får dette slengt i innboksen. 

Jeg har fått høre at jeg er oppmerksomhetsyk og da tenker jeg i mitt stille sinn at visst pokker er jeg det! selvsagt er jeg oppmerksomhetssyk når jeg starter en blogg som dette, om jeg ikke hadde vært det så hadde jeg tatt alt dette i ett stille rom med psykologen min, eller som før og holdt alt for meg selv og blitt syk igjen. Nei jeg tenker at alle burde være litt mer oppmerksomhetssyke og ta litt mer plass i Norge i dag.

Jeg skal snakke litt om mobbing på nettet på ett seminar jeg skal delta på om litt, jeg er glad jeg har litt erfaring ifra dette med hetsen som finnes der ute og jeg gleder meg til og dele litt ifra dette! vi glemmer tydeligvis helt fullstendig at vi alle er mennesker og at bak nickene våres så sitter det ekte mennesker med ekte følelser. 

Bloggere og influencere velger det selv, vi velger og stikke nesa frem og må tåle å bli skrapet opp på nesa men det er faktisk lov og bruke hue! 

Skjerpings! 

Som genseren sier: Jeg blir her jeg! 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Enig!
      For min egen del, så kan jeg ikke hjelpe for at jeg syntes de er morsomme, liksom jeg er så vrang og kverulerende at jeg har moro av å se hvor mange ordvekslinger som skal til for å knekke de *haha*.
      Men når det er sagt, er det så visst ikke alle som har den egenskapen å ikke ta det som slenges til en innover seg..
      Samtidig er jeg imidlertid helt klar på at det å ikke la ting gå innpå seg er en forutsetning for å drive i dette gamet, og jeg har selv et åpent kommentarfelt der jeg kun har slettet en eneste kommentar..
      For et sted går jo grensen, selv om jeg, personlig, gir blaffen; Mutter’n skal f.eks få slippe å lese kommentarer fra folk som ønsker datteren hennes død, o.l. – Og her går også grensen for hva jeg ‘forlanger’ at andre skal kunne takle.. For jeg må vel også kunne sies å ha vært ute en heftigere vinternatt enn folk flest, for å si det sånn, slik at det skal ditto mer til for å skremme meg enn hva tilfellet er for folk flest.. 😉

    2. Vet du hva…..folk som henger seg opp i «skrivefeil» har egentlig et forferdelig kjedelig liv, og da må de finne på noe helt jævelig som mobbing på nett😡
      Stå på og fortsett og fortell din fortid så levende som du gjør❤️ Og den/de som skriver sånne ting, kan jo bare la være å følge deg…..eller????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg