Delt kamp, halv kamp! – Vi har delt hele livet våres på sosiale medier –

 

 

 

Refviksanden 

Denne dagen som kunne blitt så dårlig! alle dager kan bli dårlige dager men det handler om hva man gjør det til selv, jeg merker at på noen dager våkner jeg med en negativ innstilling, jeg merket det i dag også og trodde dette ville bli en av disse dårlige, jeg valgte og gjøre noe med det med det samme og jeg angrer ikke ett sekund. ❤️

 

Jeg er veldig opptatt av at man blir det man tenker og prøver bevisst og være fokusert på dette igjennom hverdagen men jeg som alle andre glemmer fort mine egne ord når jeg selv skal handle, innimellom må jeg ta drastiske grep for og hente meg selv innigjen og vite hvem jeg er og disse terapiturene som jeg kaller dem hjelper meg og bli trygg nok til og være i mitt eget hode. ❤️

 

Før tok vi disse turene omtrent daglig fordi vi behøvde det, nå husker jeg ikke sist vi bare kjørte oss en slik tur og vi ser tydelig at vi har blitt tryggere og sikrere i dette nye livet, vi trenger ikke disse tingene som vi var helt avhengige av for ett år siden, alt endrer seg og andre ting tar mer plass. ❤️

 

 

 

 

Når verden rundt oss har blitt så normalisert og stabil er det viktig å leve som “vanlige” mennesker, men innerst inne vet vi at vi har noen utfordringer som vi vil ha resten av livet, noe vi må jobbe med og som må være viktige for oss, jeg syns vi har blitt flinkere til og skåne oss og ta oss mer på alvor. ❤️

 

Vi har komt så langt i våres egne prosesser at det lenger ikke handler om å holde seg rusfri lenger, det handler om disse ytre tingene og andre mennesker, mennesker vi ikke kan kontrollere og det viktigste for oss fremover er og ta vare på det vi har og vårt liv, andre må komme i andre rekke og vi kan ikke dras ned om verden rundt oss raser sammen.❤️ 

 

Vi er ikke bare rusavhengige selv, vi er familie, vi er pårørende, vi er medavhengige og vi er så klar over det! 

 

Jeg fatter ikke at jeg har våget og dele hele livet mitt med “hele verden” men det har vært det mest riktige valget jeg har tatt foruten å bli rusfri. Livet kommer alltid til og være komplisert men livet sammen med denne mannen gjør alt så mye enklere, jeg gleder meg så vanvittig mye til fortsettelsen av livet våres sammen og det føles helt sinnsykt at jeg sitter og ser fremover på en lys fremtid! hvem i alle dager hadde trodd det for bare noen år siden. 

 

Jeg vet bare langt inni hjertet mitt at jeg aldri vil angre på åpenheten, den har reddet livene våres. Uten den hadde ingenting av dette vært mulig, vi hadde ikke komt så langt på så kort tid og vi hadde måttet ta de lengste og vanskeligste veiene, åpenheten har gjort alt enklere, vi har møtt aksept og kjærlighet. Det er det livet handler om, å alltid være ærlig åpen og rusfri i alt vi gjør, det er dette livet handler om for oss så hvorfor ikke dele det med “hele verden” 

❤️❤️❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg