Bloggen nede – fullstendig krise

I dag igjen har bloggen oppført seg merkelig og det har bare komt opp error når man har prøvd og gjøre noe, jeg merker i dag at bloggen faktisk har blitt ekstremt viktig for meg, ellers ville ikke pulsen steget som den har gjort i dag 🙂 å få ut tankene sine har blitt min redning og på en måte min flukt ifra virkeligheten.

Aldri i verden hadde jeg trodd at jeg ville bli en blogger! aldri i verden hadde jeg trodd at jeg ville sitte på en åpen blogg og brette sjelen min ut til så mange mennesker! til nå har 156.000 mennesker vært innom og det er helt sykt for meg! 

Dette har blitt min terapi og det viser viktigheten av og få tingene ut, for meg har det blitt blogging men for andre kan det være andre ting, det hele handler om og finne sin måte og bearbeide ting som er vanskelige. Finn din egen måte og vei her i livet!

Jeg håper at denne bloggen kan gi noen noe, om noen sitter der ute og faktisk finner motivasjon lys eller håp i det jeg skriver så bretter jeg gjerne skittentøysvasken min ut der, jeg føler jeg har ett kall her i livet og en historie som kan vise at det aldri er for seint! 

Jeg vet jeg blogger titt og ofte og at noen ting går igjen, jeg vet også at jeg er intens og poster bloggen overalt der jeg føler jeg kan, men egentlig er jeg ydmyk for hver og enkelt av dere som tar turen inn hit for og lese det jeg sitter og skriver <3 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

5 kommentarer
    1. Så flott at du tør være så åpen. Jeg tror du gir inspirasjon og håp for mange der ute i samfunnet som sliter. Jeg jobber med mennesker som sliter etter mange år med rus. Stå på.

    2. Håper denne kommer gjennom, jeg har skrevet mange kommentarer til deg som blir til error. Vil hvertfall bare at du skal vite at jeg leser dine kloke tanker og heier sånn på deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg