Sorg og glede går hånd i hånd

God morgen fine lesere ❤️

 

Jeg er tilbake på jobb og jobben i dag vil bestå av det beste jeg vet! Nemlig masse bilkjøring og sosialt samvær! 😁

 

Vi kunne ikke valgt en mer perfekt dag for sola har aldri skint så vakkert som i dag. 🌞

Pappaen min har bursdag og dem fortalte på radioen at 1.april og 1.juli er de dagene flest av oss har bursdag. Litt kjedelig for dem det gjelder 🤭 Pappa har fortalt at farmor ikke fortalte noen om hans ankomst før dagen etterpå siden ingen ville trodd henne uansett 🤭

 

Pass på så dere ikke blir lurt i dag venner og prøv å lure så mange dere klarer! 😁

 

Det var ekstra vanskelig å reise hjemmeifra i dag, hvem ønsker vel å reise ifra denne nydelige skapningen? ❤️


 

 

Beskjeden om at en nær og kjær venn er borte som kom i går setter preg på dagen i dag, det er vanskelig å se for seg Måløy uten Turid 💔

 

Det føles rart å gå inni en helg med to store feiringer men jeg går utfra at sorg og glede går hånd i hånd?

 

Jeg skal prøve å gjøre det beste utav dagen ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg