Noe er forandret for alltid

Lørdag falt hele min verden i knas og alt jeg har trodd på og jobbet for ble kastet ut vinduet, jeg har faktisk aldri følt meg så bedratt i hele mitt liv.

Jeg kunne ønske dette handlet om utroskap eller noe som alle forstår men løgner og å bli sviktet er mye verre for mennesker som meg. Jeg er ikke lenger den samme. 

Hele verden er den samme men jeg føler meg som ett annet menneske, som om noe er borte og noe jeg aldri får igjen. Det høres dramatisk ut og for meg er det akkurat det.

Det føles ut som om hjertet mitt er revet ut og jeg vet faktisk ikke hvem jeg er etter disse dagene, det siste vi trengte akkurat nå var jo dette. 

Jeg brukte lørdagen til og gråte hele dagen, søndagen til og være på ekte forbannet og vekslet mellom og gråte og være sint, i går var jeg bare tom og ikke brydde meg lenger og først i dag kan jeg ta tak og gjøre noe med det. Dette er en prosess som alt annet i livet og jeg satser på at det faktisk kan løse seg. 

Jeg føler meg skjør og jeg hater det, jeg hater at andre mennesker har denne makten over meg og kan få meg til og føle det slik, mange ganger har jeg tenkt tanken på og aldri stole på noen igjen men hva hjelper vel det? jeg har vært innom tanken 1000 ganger på og bare sprekke og drite i alt, men hva hjelper vel det? vil det løse noe og gå tilbake til rusen igjen? 

For meg er det ikke ett alternativ lenger. Ingen løsning som før. 

En dag av gangen <3

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

14 kommentarer
    1. Eg trur så enormt på deg
      Dette klare du, heie masse på deg !!!
      Ta eit lite skritt om gangen
      Har savna dine innlegg,og vore så bekymra for deg
      Godt å ha deg tilbake
      Del masse ,det har hjulpet deg før
      Stor klem

    2. Jeg har ventet på deg, og er lettet over å se deg tilbake her. Ble litt bekymret, men mest av alt var jeg sikker på at du kom deg gjennom dette også. Jeg er sikker på at du, med din styrke og pågangsmot, er til stor inspirasjon for mange! Stå på videre!

    3. Bit tenna sammen, dette klarer du! Du kommer gjennom det, det kan jeg med sikkerhet si av egen erfaring. Har hatt opplevelser i livet hvor alt har vært svart, det har tatt tid, men ut av det har jeg kommet og “sola” begynte å skinne igjen.

    4. Endelig er du tilbake. Løgner er i min verden begynnelsen på slutten på en relasjon/forhold. En løgn, og når blir den neste? Tvilen om det som sies er sannhet eller løgn vil ødelegge den grunnleggende tilliten et forhold er bygget på. Akkurat som utroskap. Når blir den neste? Tvilen vil gnage i deg. Sånn skal det jo ikke være.
      Ikke la deg herje med følelsesmessig. Stå imot unnskyldninger og lovnader om at alt skal bli bra. Ikke sløs bort livet ditt på personer som er mest glad i seg selv og sitt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg