Nav-ansatte går på jobb med livet som innsats

I går skjedde det som ikke skal skje, to mennesker ble angrepet og knivstukket på Nav. En måtte bøte med livet. Det er ikke det man tenker idet man starter dagen, går på arbeidsplassen sin og prøver og utføre en viktig jobb. Jeg tenker på familien som sitter igjen og alle berørte. Det er dypt tragisk at slike ting skal skje, i trygge lille Norge.

Egentlig hadde jeg ikke tenkt og ytre meg om dette men jeg har ofte satt spørsmålstegn ved sikkerheten på nav-kontorene rundt omkring i Norge. Disse menneskene som jobber der tar imot personer i ulike livskriser, det er ikke første gang noen går over streken på slike kontorer, og jeg frykter at det ikke blir siste gang. Denne gangen måtte liv gå tapt og det er dypt tragisk.

 

 

Jeg håper at sikkerheten rundt offentlige kontor skjerpes og at vi slipper at slike ting skjer igjen, ingen skal måtte gå på jobb og frykte for livet sitt og jeg tenker at mange nå kjenner på frykten. Slike ting gir ringvirkninger, man blir ekstra skjerpet  og psyken kan få seg en knekk, jeg håper at alle som sitter med klumpen i magen og tenker på denne situasjonen finner noen og snakke med. 

Slike ting skal ikke skje, men hva kan vi gjøre for og hindre at det skjer igjen? 

 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg