Når livet gir deg sitroner ………

God ettermiddag bloggen!😁❤️

Å være i fast jobb og være blogger på samme tid har sine begrensninger og lar seg ikke kombinere, det hadde tatt seg ut om jeg skulle sittet der og blogget til dere.😂

 

Møtte noen venner av meg på tur i dag ❤️

 

På dager der jeg jobber blir det langt mindre blogging men jeg regner med at de fleste bloggere har ett liv ved siden av men noen unntak finnes sikkert her også. Også har jeg verdens beste lesere som viser stor forståelse når jeg uteblir! ❤️ jeg har faktisk aldri opplevd en så fin heiagjeng! 😁 uten dere hadde hverdagen vært langt mindre spennende.⭐️

 

Jeg har akkurat komt hjem ifra endt vakt på verdens mest givende arbeidsplass og kjenner at jeg ikke har hatt helg denne helga! jeg merker at jeg ikke har fått henta meg skikkelig inn igjen etter forrige uke som ble rimelig hektisk for meg men det kommer seg og jeg skal bare jobbe to dager denne uka.😁

 

 

Da jeg kom inn døra her hjemme stod min kjære mann allerede i oppvasken så nå følte jeg meg litt fæl når jeg bare setter meg ned og skrabler på dataen men hey! 😁 dette her er viktig for meg!❤️ dere er viktige for meg!❤️

 

Til nå har dagen vært helt fin og selv om det var litt tungt å komme i gang igjen i dag så er jeg veldig glad for at jeg har noe som gir meg så mye å gå til, en jobb jeg virkelig føler at jeg får både utfordret meg selv men også føler at jeg mestrer på en måte.❤️


Alle burde få muligheten til å jobbe med det dem elsker og virkelig engasjerer seg for, jeg er veldig klar over at det ikke gjelder for alle og er derfor utrolig takknemlig for denne muligheten jeg har fått.⭐️

 

Jeg tenker at etter den starten på året som jeg fikk med drama, besøksforbud og nyrestein på samme tid så klager jeg ikke over at mandagen blir kastet på meg, da veit man bedre 😁 om det er det jeg har å klage over så har jeg det slettes ikke så verst allikevel 😂 

 

Nå skal jeg høre med min kjære mann om det er noe jeg skal gjøre imens han står i oppvasken også blir det kanskje en tur i kjelleren for å inspisere det endelige resultatet av kjellerstua! 😁 dere blir de første som får en titt, jeg lover! ⭐️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Fine fuglar. Vi har ein flokk med slike ender nede ved sjøen her. 🦆🦆🦆
      Ha ein fin kveld begge to 🌺😘
      Klem frå Liv 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg