Nå er det slutt!

Nå gidder jeg faktisk ikke mer og tar grep! denne uka har jeg våknet med en dårlig holdning, kjent etter på kroppen og rett og slett hatt en negativ tankegang. I dag restarter jeg meg selv, tvinger positive tanker inni hodet og gjør noe aktivt for og ikke bli sittende her. Jeg er virkelig ikke skapt til og ikke gjøre noe.

Jeg husker ikke sist jeg hadde vekkerklokka på, men det hadde jeg i dag og skal være med mamma på jobb. Jeg skal gjøre de enkle oppgavene, men dog.

“Du blir hva du tenker” er ikke dette mitt eget utsagn? jeg er veldig flink til og si det men i perioder ser det ut som selv jeg glemmer det bort. I dag er det slutt på negativ tankegang og å dra meg selv ned!

Dette blir en bra fredag, det skal jeg sørge for!

Liker du denne bloggen? 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

10 kommentarer

Siste innlegg