Mammahjertet er nervøst! – Ukas startskudd har gått! –

God ettermiddag bloggen!❤️

Det har vært en lang dag allerede og jeg merker at formen ikke ennå er helt på topp etter å ha vært syk, jeg hangler litt og går for halv maskin. I dag har jeg vært på jobb og etterpå har vi vært og handlet til kjøkkenet, handlet mat (som forøvrig er sykt dyrt) og fylt bensin på bilen, i morgen skal jeg levere gullet inn på verksted (ja gullet er bilen min) og jeg håper at det bare er småting som må gjøres!🤞

Nå venter en eviglang liste over ting som må gjøres, ting som har blitt glemt i denne bryllupståka 😳 Hjemmet lider under tidsmangelen og nå er det på tide og ta grep, jeg er glad jeg har fri i morgen slik at jeg får unna noe av det for i kveld tenker jeg og ikke gjøre noe som helst! 😂

Jeg har i hele dag gått og vært smånervøs, datteren min har sin første dag på drømme-studiet, selv om jeg har mistet barna mine til barnevernet så stopper ikke alle disse morsfølelsene av den grunn, jeg tror faktisk at alle disse følelsene er enda mer intense. Jeg har gått og tenkt i hele dag på hvordan hun har det, hva hun gjør og om den første skoledagen lever opp til de store forventningene! jeg gleder meg til og bli oppdatert!❤️ Minstegutt hadde sin første dag i 10.klasse i dag, jeg er sikker på at han verker etter å bli ferdig med ungdomsskolen han også 😁

Nå er vi hjemme, endelig kan vi bare se på seriene vi pleier og se sammen og bare nyte litt freden når den senker seg over hjemmet våres, helt til det smeller på nytt med noe helt uforventa! 😁 Håper dere har hatt en fin start på uka og at dere har masse og se frem til i dagene som kommer, øyeblikkene skaper vi selv.❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg