Lykkelig gift – de viktige fotobevisene –

God kveld bloggen!❤️

FOR en tirsdag dette har vært! den mest produktive dagen på lenge!😁

Det er så deilig på disse dagene der man føler at man fungerer! 😁 der ryggen ikke verker og man faktisk kan være aktiv, det er en drøm som har gått i oppfyllelse. ❤️ Huset og heimen får seg en skikkelig omgang om dagen, vi har mye og ta tak i men nå føler jeg at vi ser enden på alt så i kveld har jeg satt meg ned og går igjennom bilder ifra bryllupet.

❤️

❤️
Det er så koselig og mimre tilbake til en av de fineste dagene i livet og nå venter vi på massevis av bilder i posten! 😁 jeg gleder meg til og kjøpe album og sette inn og pynte og gjøre ekstra stas på disse bildene som vi skal sitte og se på resten av livet våres. Det føles trygt og godt og være kona til Sebastian. Det fineste med hele dagen var å få lov og være sammen med barna mine men også alle menneskene som kom for og feire oss, den dagen blir ikke glemt og blir tatt vare på i hjertene våres for alltid. Jeg blir varm i kroppen bare jeg tenker tilbake. Tenk at vi er gift! 😁

Vi har så mange ting og se fremover mot, vi har så mange planer og drømmer sammen at jeg er helt sikker på at livet vårt blir både spennende og moro! vi har vært igjennom en del sammen, vi vet hvor vi har hverandre og jeg er helt sikker på at vi som par tåler en del motgang, for den kommer. Jeg som aldri i verden skulle gifte meg, noengang! har gått til alters med min beste venn og det mennesket jeg respekterer høyest her i verden, DEN følelsen er god.❤️

 

Vi har vel vist at vi kan endre oss, vi har vist motet vi har og styrken våres, vi viser vei for andre mennesker og jeg håper at denne bloggen kan gi dere noe.❤️ Vi ønsker og dele både de positive men også de negative sidene, uten filter og helt ekte.

Vi er så glad i denne bloggen og alt den gir oss, hverdagen blir spennende og givende og dere gir oss mot når vi holder på og miste det.

Natta venner ❤️

 

Har fått rydda og ordna i alle klærne. Dette rommet som har tatt støyten for at vi har hatt dårlig tid.
ENDELIG litt kontroll!

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg