Litt skuffet over lesertallene mine

I dag kjenner jeg at jeg er litt skuffet over lesertallene som har skutt i været etter at jeg skrev om forandringene som vil skje på kroppen min i dag.

Jeg har en blogg der jeg har tatt opp mange heavy tema og emner men når jeg snakker om kropp så fenger jeg tre ganger så mange. Har det virkelig blitt slik i verden?

Psykisk og fysisk helse, rusproblematikken, kjærlighet og glede slår aldri operasjoner, silikonpupper og ekstreme ting man gjør nå til dags 🙂 nå forstår jeg hvorfor Sofie Elise ble så stor så kjapt for slike ting gir tydeligvis veldig veldig mange ihuga lesere.

Nå er jeg klar til timen jeg har ventet på og gleder meg til og sprekke hull i denne bobla 😁 avsløre alt og tilstå 😁

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg