La ingen tråkke på deg

Den følelsen når man har gått og gruet seg til noe og det ender opp med og bli verre en det man hadde tenkt, den følelsen er ikke god.😖

 

 

For å løfte meg selv opp trengte jeg noe å fokusere på, noe gøy og noe jeg gleder meg masse til! ❤️ jeg har vært på Europris og kjøpt seng til tantebarna som kommer på overnatting i helga. Å ha noe å se frem til er viktig, spesielt når uka er fylt opp med ting jeg både gruer meg til og ting som røsker litt i nervene.  Jeg ser frem imot å ha lørdagen sammen med tantebarna og se fremover imot igjennom uka som jeg vet kommer til og koste, jeg bare kjenner det på meg at det er lenge siden jeg har vært i spotlighten, det er lenge siden jeg stod foran mange mennesker og det er veldig lenge siden jeg har vært utenfor min egen konfortsone.😳

 

 

Jeg har funnet ut at man ikke skal tolerere å bli tråkka på, jeg er ikke så redd for og stå opp for meg selv lenger, jeg vet hva jeg står for og hva som er viktig for meg. Ingen skal la seg tråkke på, og jeg unner alle å finne stemmen sin. Det har tatt meg så mange år og komme hit, men alt har bare hvert verdt det! åååå så jeg kunne ønske at jeg alltid hadde vært slik, da hadde livet vert så mye enklere!

Nå skal jeg prøve og snu den negative tankerekken, nå er det høgskulen og foredrag som gjelder og jeg må gjøre meg klar! vi tar en restart! og starter på ny….❤️😁

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg