Kjærligheten vinner alltid

Man må bare tviholde på det man tror på og ikke la noe komme i veien. Man må tro på at kjærligheten alltid vinner, uansett.❤️

Jeg kjenner at denne dagen ikke har vært enkel men jeg har komt såpass langt i denne prosessen at jeg ser på disse dagene som ikke er helt okay som det som det faktisk er, drittdager som faktisk går over.

Jeg vet at jeg våkner i morgen med nye krefter og at jeg vil være klar for og snakke foran mange mennesker, jeg har presset mine egne grenser såpass mange ganger at jeg vet at jeg selv jobber best under press. Jeg har ikke satt meg ned i dag og jobbet med hva jeg skal fortelle disse studentene men jeg stoler såpass på meg selv at jeg vet at ordene vil komme når jeg først står der, det vil også være mest naturlig når ingenting er innøvd på forhånd og når det kommer ifra hjertet.❤️

 

Jeg har kjent den siste tiden at jeg har vært nede i en dal, en dal jeg har vært så mange ganger før. Jeg har vært deprimert og trodde at denne dagen ville løse opp noe, fikse noe om en vil, ting blir ikke alltid slik man ønsker. Jeg håper at humøret kommer tilbake, at matlysten forbedrer seg og at nettene blir fredeligere, men det eneste jeg kan gjøre er og fortsette og håpe på at i fremtiden vil alt bli okay.💔

Jeg er veldig heldig, som får reise rundt som jeg gjør, jeg er heldig som har en trygg og god bauta i min kjære, jeg er heldig som har to helt perfekte barn (som alltid igjennom mors øyne), en storfamilie jeg vet jeg alltid kan lene meg tilbake på og massevis av venner som jeg faktisk stoler på. Jeg er tross alt heldig.

På slike kvelder der jeg er litt nedfor så får jeg lyst og riste i meg selv, jeg får lyst og gripe tak i meg selv og banke inn at jeg faktisk burde vært fullstendig lykkelig i det ståstedet jeg er i, men noe inni meg tar det langt mer og fikse og reparere en snaue 3år, det vil nok ta hele livet og komme dit hen at jeg faktisk blir fornøgd med både meg selv og livet mitt, jeg må nok bare innse at noen ting fikses ikke og noen ting må jeg faktisk bare leve med.

Kjærligheten vinner alltid❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg