Jomfruer i nød

Jeg tror mange hadde likt og vært flue på veggen i dag 😂 jeg mamma og tante som jeg måtte tilkalle for hjelp prøvde og få igang bilen igjen etter at batteriet var fullstendig laddet ut. Flere menn kom springende til og det endte godt men det var noen øyeblikk der jeg gjerne skulle hatt på film! 😂

Min lunte for tiden og mammas kunnskaper om bil i ett sanasurium! Heldigvis kom det en reddende trønder oss til omsetning og hentet både egen bil og en kickstart for batteriet mitt. Jeg får nytt på mandag og det viste seg at noe var løst 😂 ikke rart den stakkars bilen slet. Damer og bil… 

Ikke bare trønderen reagerte da 3 damer stod og forbannet både startkablene og seg selv, det kom flere menn og skulle redde disse jomfruene i nød.

I dag har det som dere skjønner vært nok drama for hele helgen. Jeg håper ikke dette er ett tegn på hvordan resten av dagen vil bli, du vet disse dagene som starter med noe også bare fortsetter det hele dagen? 😁

Hjelper mamma på jobb i dag.

Ha en fantastisk start på denne fredagen folkens ❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg