Jeg skulle vært hos barna mine nå (fosterhjemsbarn)

Da sitter jeg her igjen og ser på kalenderen min… det er rablet over men man ser tydelig hvor mye jeg gledet meg til denne begivenheten det er og møte mine egne barn igjen. Denne gangen var det jobb som kom imellom og forrige gang var det sykdom. Jeg godtar dette fullt og helt men det er vondt allikevel.. 

Det er vondt at på ett punkt i livet får jeg aldri ordnet opp, jeg får aldri tilbake det jeg har mistet og jeg sitter og faktisk ikke kan gjøre noe som helst. Når det kommer til barna må jeg bare ta tiden til hjelp og være tålmodig, og mennesker som meg liker ikke ting man ikke kan fikse. 

Nå hadde jeg vært på båten med masse sommerfugler i magen og nervene utenpå om alt hadde gått som det skulle, isteden sitter jeg her og prøver og huske ordene til Vibbedille, jeg skal prøve og lage meg en god dag! 

I fjor ble nesten alle samværene avlyst på grunn av korona og jeg har ikke fått klemt barna mine siden 2019, det skaper en avstand mellom meg og mine egne barn da vi alltid starter og avslutter samværene med en god og lang klem. Det føles sykt og si at man føler seg distansert til sine egne barn, men det er det jeg føler. Nærheten og denne kontakten mellom oss har fått seg en knekk etter korona, men kjærligheten vil alltid være like stor.

Det er vondt og være mor på avstand, det finnes ikke noe naturlig med denne situasjonen, og det gjør vondt at det hele er bare min egen feil. 

Jeg har lært meg igjennom denne prosessen og fokusere på disse tingene jeg kan forandre og ikke ofre disse tingene jeg ikke kan endre noe særlig. Jeg har lært at man kommer seg igjennom alt bare man holder fokuset og er tro mot det man tror på. Før ville dette dyttet meg utpå igjen, men jeg har på ekte funnet ut at ingenting er verdt og begynne og ruse seg igjen for, det ville ikke løst noe som helst. Jeg har ett godt liv og trives! jeg har ett liv og leve for meg selv denne gangen, men jeg lengter skikkelig etter neste samvær og til og få være sammen med de to viktigste personene i mitt liv. 

Jeg skal prøve og lage meg en god dag! 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg