Jeg savner deg sånn

Jeg savner deg rusen og den deilige følelsen av trygghet du ga meg, denne måten du bredde over meg og roet meg ned før jeg skulle sovne for natten, jeg savner den varmen jeg følte av deg og måten du fikk meg til og glemme hele verden, du hadde nemlig en tendens til og gjøre at hele verden kunne forsvinne men jeg ville ikke ha brydd meg.

Jeg savner deg rusen for den følelsen du ga meg idet jeg visste at du var i nærheten, pulsen gikk opp og jeg visste at jeg endelig skulle få smake deg igjen og det var faktisk bare meg og deg. Jeg savner også hvordan du beskyttet meg for alle disse vonde følelsene, du tok brodden av ett hvert angstanfall og om noen såret meg så kunne jeg bare smake deg igjen så følte jeg ingenting lenger, det er ikke rart at jeg har vært forelsket i deg så lenge. 

Jeg savner deg fordi du har vært løsningen min på alt og du er den eneste som ikke har sviktet, jeg har alltid kunnet regne med deg og har hele tiden visst at du var der bare noen telefoner unna, jeg savner hvordan du fikk meg til og ikke føle noe, være sterk og leve i nuet. Jeg savner også vennskapet mellom oss og måten du fikk meg til og føle verdi, med deg kunne ingen gjøre meg noe.

Å skrive ett innlegg til deg rusen er det rareste jeg noengang har gjort, jeg måtte få tankene ned for og klare og motstå den deilige fristelsen du er til tider! jeg har faktisk tenkt mye på deg den siste tiden men jeg har funnet ut at du ikke er en løsning på noe lenger, jeg har bare brukt deg fordi jeg ikke har visst bedre og nå er jeg klokere enn så.

 

Etter 18år med demping av egne følelser er det helt ubeskrivelig og stå i kriser uten og falle tilbake, men det er noe som holder meg igjen og som får meg til og fokusere på og komme meg igjennom krisene, alt jeg lærer når oppturene kommer og alt erfaringene har lært meg gjør at jeg biter tenna sammen og vet at det ordner seg til slutt. Dette er det hardeste jeg noensinne har gjort. 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer

Siste innlegg