Jeg prøver virkelig og lage meg en god dag

På tross av skuffelsen over og ikke være med barna i dag prøver jeg mitt ytterste for og allikevel få en fin dag! jeg prøver faktisk så hardt at jeg har sovet en time på sofaen nå fordi jeg er utslitt av og prøve så hardt. 

(I sola ser man virkelig skillet, men hvem bryr seg?)

Jeg er på snapchatten til Metalheads against bullying i dag og prøver og spre positivitet oppi alt det negative, og har både vasket bilen i hall der hele maskinen stoppet og det endte med at vi måtte ringe nødnummeret. Jeg har matet fuglene med rester av brødmat i bilen og har vært ute i solen for og vise Måløy fra sin beste side, men på tross av alt dette positive stikker savnet etter barna ekstra hardt akkurat i dag. 

Denne følelsen av at avstanden blir større og større mellom meg og barna skremmer meg fordi vi har vært så nære, på tross av avstanden har vi alltid hatt ett kjempegodt forhold og har kosa oss når vi har fått være sammen. Min største frykt er at denne avstanden jeg nå føler på vil ødelegge forholdene vi har bygd opp i alle disse årene, men det er nok bare den negative delen av meg som tuller med meg.

Jeg er sliten av ingenting, jeg blir dårlig når jeg spiser mat og formen som jeg prøver og presse oppover ligger flatt på ett nivå der jeg ikke tåler noe før jeg kollapser. Jeg kunne så ønsket at jeg kunne fortelle dere at alt var på topp og at livet smilte, men det ville være falskt av meg og pakket dette inn. 

Videre i dag skal jeg fortsette og prøve og lage meg en god dag, jeg skal gjøre disse tingene jeg vet gleder meg og prøve og komme igjennom denne lørdagen som overhode ikke ble som planlagt. Det eneste som betyr noe er at barna mine har det bra og at samværene blir avlyst på grunn av dem og ting som kommer iveien og ikke andre som saboterer eller ødelegger 🙂 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg