Jeg holdt på og klikke, det bikket nesten over for meg

Den siste tiden har vært brutal for min psykiske helse og til slutt bikket det nesten over for meg, jeg tenkte helt ærlig at det kom til og klikke for meg.💔

 

Jeg kjente ikke meg selv igjen lenger og ble ett menneske jeg ikke ønsker å være, avstumpet og flat.😞

 

Etter noen dager uten medisiner føler jeg meg smått om sen bedre og har i dag vært sammen med familien jeg har valgt selv på den tradisjonsrike sommerfesten som blir arrangert hvert eneste år ❤️

 

Håjen kafé og luftfartmuseet som ligger i idylliske omgivelser 😍

 

Jeg er SÅ glad for at jeg klarte å komme meg av gårde!❤️

 

I skrivende stund ligger vi i ei hotell-seng i Førde og i morgen skal vi møte barna mine.🌹

 

Denne helga har vært planlagt lang tid i forveien og det hadde føltes så jævlig om jeg ikke hadde klart å reist, jeg klarte ikke å være den siste som reiste ifra festen i kveld som jeg pleier men jeg er meget fornøgd over å ha klart å delta i noen timer.

 

Jeg føler at jeg er i ferd med å ta tilbake meg selv og har fått meg en skikkelig oppvekker, jeg skal bruke denne helga til og finne tilbake til meg selv og prøve å nyte øyeblikket. Det er skremmende å se hvor fort galt det kan gå og jeg er glad for at jeg våknet før det gikk utfor for alvor.

 

Utbrenthet er ingen spøk, for real.

 

Ett skritt av gangen og i små doser, masse hvile og påfyll så går det vel greit denne gangen også?❤️

 

Jeg har vært i stand til og ta masse bilder i dag, det er fremgang bare det! 😁👇

 

Og her blir nachspielet 😁❤️👇

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Utbrenthet går ikke over i løpet av ei helg. Det vet jeg dessverre alt for mye om. Du kan være veldig sliten eller tom, men utbrenthet et noe helt annet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg