I love you Tix!

Jeg har “kjent” deg i noen år nå og må si at du tok meg skikkelig på sengen med det du går offentlig ut med nå, jeg ble “kjent” med deg igjennom sangen som lyder som slik. “I kveld er det lov og være drita” og “I kveld er det lov og være hore”, og slike setninger som faktisk setter seg på hjernen på tross av teksten som ikke finnes intelligent eller meningsfullt, og man blir sett rart på om man nynner eller som jeg ofte gjør synger ut på butikken eller andre steder der andre kan høre meg. Jeg har gått på noen smeller der med dine tekster helt uten å tenke meg om. 

Jeg er en fan av Paradise hotel og møter massiv kritikk ifra alle jeg møter! smarte mennesker ser faktisk også på dette programmet som er avhengighetsskapende på den lille misbrukeren jeg er. Jeg må få si at den gangen du entret paradiset kjente jeg på noen holdninger som var baserte bare på sangene dine og jeg dømte deg ifra første stund. Det merkelige med disse fordommene mine var at du slettet dem med det samme, du var så snill med alle rundt deg og viste medmenneskelighet oppi det store spillet som skulle spilles, du fantes ikke falsk og du var rett og slett bare ekte og genuin! du ble min favoritt med det samme og ble en inspirasjon for meg. Jeg hadde jo dømt deg på forhånd og jeg trodde ikke jeg var ett slikt menneske i utgangspunktet som dømte, for jeg har virkelig fått smake på slike fordommer selv. 

Siden den gangen har jeg bare likt deg som menneske, og har sett alt du har deltatt på og inntrykket har bare blitt bedre og bedre. Jeg er rusmisbruker og har rusa bort både to barn og 18år av livet mitt, jeg har smakt på angsten og ønsket om å dø så mange ganger at jeg har mistet tellingen. Jeg har kjent på depresjonen og denne gnagende ensomheten i verden, jeg har vært fullstendig utenfor og har kunnet følt meg ensom i ett rom fullt i mennesker som har kalt seg venner, jeg vet hvordan du har det og er så forbanna stolt over deg! 

Jeg sitter med gåsehud på hele kroppen og tårene bare triller! du baner veien for mange mange andre som sitter og oppriktig ikke ønsker å leve lenger, men ikke vil dø heller! du setter ordene på følelsene jeg selv ikke klarte og du gjør det på tv så alle kan se det! du gjør det ingen andre våger! Jeg er så forbanna stolt over at mennesker som deg finnes der ute! jeg kjemper en kamp hver eneste dag for å fjerne tabu og at en offentlig person går ut som du gjør, gjør jobben så mye lettere! jeg elsker deg og forstår deg så smertelig godt! Fy fader Andreas! 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg