Her trenger jeg tydeligvis Politibeskyttelse

Dagen jeg har fryktet kom omsider og jeg kjenner traumene sliter meg sønder og sammen, jeg er sliten av og være redd det ukjente 😞 man vet at alt kan skje, men man vet ikke hva og når. 


Jeg har vært åpen om at ett menneske som har hatt den fulle og hele kontrollen over meg sitter i fengsel. Det er ett helt år igjen av soning men jeg har følt at jeg har gått på nåler, når man sitter inne har man rett på permisjon og det har plaget meg lenge og ikke vite.

I dag var altså dagen der alt ville komme kastende på meg. Etter en melding i dag tidlig stod han utenfor huset mitt og snakket med mamma da jeg kom kjørende. Heldigvis hadde jeg tatt meg en kjapp tur ut og var på vei hjem slik at jeg bare kunne kjøre videre.

Den første reaksjonen var og ringe etter hjelp, for alt i verden klarer jeg ikke og face han alene. Jeg fatter ikke hvordan ett menneske kan påvirke meg så vanvittig som dette.

Denne gangen har jeg gjort det riktige, denne gangen har jeg kontaktet politiet slik at dem vet. Vet om redselen og hva en kan vente seg for akkurat nå kan hva som helst skje.

Nå venter bare usikkerheten…… 

 

10 kommentarer
    1. Uff, det er ikke greit! Jeg forstår godt at dere som er berørt ønsker beskjed om når de innsatte er på permisjon, at utryggheten er stor pga en ikke vet. Ja, de har rett til å komme tilbake til samfunnet etter endt soning, men det skal ikke gå på bekostning av ofrene! Bare det å vite når noen er på permisjon slik at en følger litt ekstra med, men også slapper av mens en vet de ikke er ute. Her jobber systemet for noen og mot andre, uten å se ulike problemstillinger som kanskje kunne vært løst til det beste for alle ❤ Håper du finner roen igjen! For reaksjonen din virker normal, jeg kan ikke se for meg at jeg ville reagert anderledes uten å kunne vite noe om hvordan du har det.

    2. Som jeg føler med deg ! Dette må kjennes kjempeskummelt 🥺! Håper du får den beskyttelse og trygghet du behøver ❤️❤️❤️

    3. Huff,dette er ikke noe man unner noen.håper du får beskyttelse slik at du kan føle deg trygg.❤️ Kjempe stor og varm klem

    4. Kjære deg, dette er jo ikke greit i det hele tatt. Håper de kan gi han besøksforbud, du har vært modig, sterk og flink og skal ikke plages av noen mer 💞 kos deg i hjemmet ditt 💞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg