Gjør hjemmet klart for mørketia

I kveld tok jeg grep og bytta alle batterier i alle duppeditter og skaffet lyspærer så vi fikk litt lys i stua våres! vi har ikke hatt behovet før nå men jeg kjenner at jeg rett og slett blir litt nedfor når det er mørkt rundt en døgnet rundt. Mørketida er for alvor her for og bli en stund, og det er bare å stålsette seg

Det har gått noen pakker med batterier her i kveld <3

Stua våres lyser i kveld og det samme gjør vi, vi har det rett og slett så bra for tiden! vi setter oss små mål og jobber som ett team fremover. Livet er virkelig godt når det er godt!

I hele dag har jeg gått og putlet i leiligheten, tømt skapene og vasket og har startet på forberedelsene til jul. I år skal jeg vaske ned før jul som en liten tradisjon og trenger virkelig tiden med det stramme tidsbudsjettet vi har. Vi har nemlig allerede planer for hver eneste helg før jul.

 

Alle lampene har fått nye pærer og her er det allerede bekmørkt ute.

Vi kjenner oss mer motiverte enn noengang og er stolte over å ha klart denne bragden det er og bli rusfri, leve som rusfrie mennesker og faktisk klart og skape oss ett godt liv sammen. Jeg hadde aldri trodd at det var mulig og nå så langt med ett så dårlig utgangspunkt.

Livet er en gave og hver eneste dag skal gjøres unik! akkurat i dag var dette en måte og gjøre dagen lettere på, og få mest mulig lys i den mørke stua våres. Små gleder.

Takk for at jeg får dele disse småprosjektene mine med dere, takk for støtten og at dere ser meg. 

Ps: 5 dager røykfri etter 20år som stor-røyker *klapper meg selv på skulderen* 

Ha en fantastisk torsdagskveld alle sammen!

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg