Fullstendig utbrent og har mistet meg selv, dette vil ta tid men jeg prøver virkeli

Jeg har vel aldri opplevd dette før, å være så utmattet og utbrent som dette.😞

 

Jeg har nå vært uten medisiner siden onsdag og jeg har sovet siden, bare opp en liten stund for så og måtte legge meg igjen.

 

Aldri igjen skal jeg la det gå så langt som denne gangen, aldri igjen skal jeg glemme min egen helse oppi alt og jeg må for alvor starte å ta hensyn til meg selv.

 

Dette har åpnet øynene mine, dette har vært en viktig lærdom.

 

 

 

I dag poppet det opp en e-mail som ga meg sommerfugler i magen!❤️

 

Jeg har komt inn på skole og skal få dato til opptakssamtale snart!😁 i dag reiser vi til Naustdal på sommerfest sammen med Rusettervernet og i morgen skal jeg endelig få møte barna mine igjen som jeg ikke har sett siden i fjor.❤️

 

Jeg håper at jeg er klar for å møte verden igjen etter mange dager der jeg ikke har maktet noe som helst, det har skjedd ting som virkelig har satt verden i perspektiv og når jeg innså at jeg ikke klarte å ta innover meg noe som helst lenger forstod jeg hvor sliten jeg faktisk var.

 

Medisinene har ført til ta jeg ikke har klart å slappet av, det har vært fysisk umulig for meg å senke skuldrene og den eneste pausen jeg har fått er når jeg har sovet om natten som forøvrig ikke har vært “bra søvn”. Hamsterhjulet der jeg bare har holdt ut og håpt på at det skal endre seg, dag etter dagen mer og mer sliten og ingen mulighet til å hente seg inn igjen.

 

Ingen makter det over tid. ❤️

 

Jeg ser nå hvor skadelig det har vært og håper så inderlig at jeg kan få meg selv tilbake igjen og kjenne gleden i kroppen.

 

Noen lysglimt er det innimellom  og jeg vet hvor glad jeg hadde blitt over disse glimtene hadde jeg bare vært meg selv. Akkurat nå klarer jeg ikke å ta det innover meg på samme måte som til vanlig og jeg gleder meg til at jeg faktisk kan det igjen ❤️

 

Jeg skal tilbake men denne gangen vil det nok ta tid.

 

I går åpnet tivoliet som skal være her hele helgen og min kjære Sebastian klarte å lure meg oppi hele to karuseller, jeg har ikke ledd med magen som dette på det jeg kan huske.🤭

 

Jeg hadde lagt på sofaen her hele dagen og sovet og ikke klart noe som helst, for så og bli dratt med i karuseller der magen virkelig fikk kjørt seg. Noen ganger trenger man noen som bare drar en med når man ikke har lyst, noen ganger trenger man at noen ser hva du trenger når du ikke helt vet det selv.

 

Sebastian er den for meg. ❤️ 

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg