Freaky Friday!

Sannelig er det fredag igjen, det er helg folkens! etter denne unormale uken føles det ikke som helg da alle dagene går i ett og tingene vi bruker og gjøre for og gjøre helgen spesiell er allerede brukt hele uken da min kjære er sykemeldt. 

Det har begynt og roe seg ned her hjemme, smått og sen blir det bedre med riktige medisiner og tid. Det har vært frustrerende og ha en som sliter og jeg liker det bedre når det gjelder meg selv og jeg sitter med kontrollen. Nå har jeg fått en forsmak på hvordan det er uten og ha han og støtte meg på, og det er noe jeg mistrives sterk med. Vi er ett team og må bli bedre på og styrke dette og ha mindre fokus på ting som kan ødelegge for oss. 

Det er 71 helger siden jeg tok min siste slurk med øl, jeg har stått imot så mange triggere og så mange fristelser som ligger der ute, jeg har vært bevisst hele veien og har faktisk klart og holde meg uten dette suget etter rusen. Noen ganger savner jeg pausene, eller det og kunne drikke og faktisk ikke bry meg, men jeg vet konsekvensene rusen gir og det er faktisk ikke verdt det lenger. 

Jeg går inni helgen med ett positivt sinn og skal prøve og gjøre det beste utav den! jeg krysser alt jeg har for at neste uke blir en bedre uke, det er det eneste man kan gjøre. Jeg har lært at man ikke har kontroll over noe som helst annet enn seg selv, man kan ikke endre noen andre eller styre hva som kommer rundt neste sving, det eneste man kan gjøre er og forberede seg og nyte turen. Ha en super start på helgen kjære lesere! skrik ut om dere har spørsmål eller lurer på noe 🙂

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg