Fokus har aldri vært viktigere! – Utav klørne på psykopaten –

Det er tirsdag og min siste dag på jobb denne uka! 😁 Faktisk skal jeg ikke nå på jobb før tirsdag igjen så fritid kommer jeg til å ha mye av fremover! 😂

 

I morgen legges søknaden ut for skolen jeg skal prøve meg på! 😁 nervepirrende blir stikkordet for tiden fremover! 😁 Det er mange ting som skjer på samme tid og alle disse tingene er slike usikkermoment! 😬

 

På toppen av kransekaka virker det ikke som jeg noensinne kommer til å komme utav klørne på ett visst menneske og må nesten tviholde på tanken om viktigheten av at jeg nå holder fokuset mitt på livet mitt og disse tingene som betyr noe for meg i lengden ❤️ den siste tiden har lært meg mye og vist meg virkelig hvor fint livet har blitt! 🌹 noen ganger trenger man en påminner!

 

Resten av uka skal handle om hus og heim ❤️ 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg