Få helgefølelsen i hjemmet! starter helgen med ett bildedrøss

Vi er to rusavhengige som bor sammen og har kuttet rusen til fordel for dette A-4 livet vi begge har drømt om. Denne helgefølelsen har uteblitt etter at vi sluttet og drikke i helgene men denne helgen har jeg funnet en måte og allikevel skape denne spesielle kriblingen i kroppen når du vet helgen nærmer seg! 

Min kjære jobber hele ukene og bruker helgene til og hente seg innigjen, derfor prøver jeg og ordne til hjemmet litt ekstra når helgen nærmer seg. I dag har jeg kjøpt inn roser, jeg fikk nemlig ett tips om at levende blomster på bordet skapte helgefølelsen hos andre og tenkte og prøve.

Jeg har gått og sullet i leiligheten i dag og riktig kosa meg med arbeidet! det er ikke ofte husarbeid er gøy men i dag ble det en nedtelling til min kjære kommer hjem og vi omsider kan ta helg sammen.

Oppussingen er satt på vent til jeg finner motivasjon igjen, det siste jeg fikk gjort var og beise kjøkkenskapene men som dere ser ble det fullstendig bom. Jeg fikk meg en liten knekk og tenker og vente til iveren kommer tilbake! imens koser jeg meg i denne leiligheten vi har laget til helt selv, jeg og min kjære.

Med dette ønsker jeg dere en kjempefin helg! ta vare på hverandre. 

 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg