Er det mulig og kjede seg ihjel?

Da jeg startet denne prosessen var mange bekymret for energinivået mitt og at når jeg først begynte og kjede meg så ville jeg gå i kjelleren, jeg fikk ofte beskjed om å roe ned og ikke brenne lyset i begge ender men det de fleste ikke tenkte på var at jeg var full i steorider og at energien dem såg ikke var varig og naturell,  jeg er ikke slik til normalt. 

Såå kom korona og satte hele verden i sparebluss, vi ble mer isolerte og hadde langt mindre på timeplanen, heldigvis. Jeg var i avslutningen av steoridene som skulle gjøre meg frisk ifra blodsykdommen og energinivået mitt gikk rett i kjelleren. Vi har virkelig fått tid til og kjede oss men også fått god læring i og være oppfinnsomme og finne nye metoder for tingene vi driver med. Jeg har dratt mye nytte utav denne pandemien selvom det er helt forferdelig.

Når jeg snakker med mange så virker det som om man forbinder det og kjede seg med og faktisk få russug, noe jeg kan herved avkrefte . Det er ikke slik at man automatisk får russug når man kjeder seg, og jeg tror at mennesker som sprekker og skylder på at man kjedet seg i bunn og grunn hadde hatt sug uansett hva som pågikk rundt dem. 

Jeg tenker at noen ganger er det sunt og kjede seg litt for det er først da man blir riktig kjent med seg selv og sine negative sider, det er først når man står uten noe som helst og gjøre disse dårlige egenskapene våres kommer til overflaten. Men også når man kjeder seg kommer de ekte tankene som forsvinner litt når man drukner seg i andre ting, jeg føler helt ærlig at kjedsomheten gjør meg bare enda sikrere på at dette valget er riktig for meg og oss. 

I dag har jeg virkelig kjedet meg! så da vandrer tankene tilbake til disse samtalene der denne kjedsomheten hørtes ut som monstre som var ute etter og ta mennesker, jeg nyter kjedsomheten jeg, jeg er rett og slett ikke vant med og ha så lite og gjøre at det er rom for og kjede seg. Jeg tror mange nyttige ting har komt utav mennesker som har nesten kjedet seg ihjel og at mange av oppfinnelsene rett og slett har komt utav kjedsomhet. Vi vet med sikkerhet at vi ikke dør av kjedsomhet, på samme måte som ingen har dødd av angsten, vi dør ikke av selve kjedsomheten men handlingene som kommer av den. 

Jeg slår ett slag for kjedsomheten i dag og kjenner hvor vanvittig godt det er og faktisk ha rom i livet sitt til og på ekte kjede seg! jeg tror jeg ikke har gjort det siden jeg var ett barn <3

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg