En operasjon kan endre livet mitt

I går ble jeg utfordret med spørsmål rundt mine fremtidsplaner! det fikk meg til og tenke over hva som faktisk ligger foran oss av ting som vil påvirke livene våres og spesielt mitt. Jeg går i dag med 9 skruer og 2 plater i ryggen og går med kroniske smerter som jeg på merkelig vis har blitt vant med. Det høres rart ut og bli vant med og ha det vondt, men etter en stund klarer man og beherske smertene og leve med dem.

I september går turen tilbake til Bergen og kontroll på Haukeland. Planen der er og operere ut dette metallet som har begrenset meg i så lang tid, det er nemlig platene og skruene som verker og ikke selve ryggen, så drømmen er at når dette er borte så kan jeg gå tilbake som normalt. 

Når jeg snakker om dette så sitter jeg og lurer på hvordan det blir når jeg våkner, eller når smertene jeg har blitt vant med opphører? hvordan blir det og ha en kropp som ikke gjør vondt hele tiden? og vil jeg da merke hvor mye krefter jeg faktisk bruker på dette hver eneste dag?. Det dukker opp så mange spørsmål som jeg ikke får svar på før operasjonen er overstått men jeg krysser alt jeg har for at dette blir en positiv endring for meg og livet videre.

Jeg takker høyere makter hver eneste dag for at jeg i det hele tatt går på egne ben og slapp rullestolen, at jeg slapp og bøte med livet den 18.desember 2019 og at jeg fikk livet mitt i gave. Jeg akter og ta denne tjangsen på aller høyeste alvor og gjøre det beste utav livet mitt nå som jeg har vært så heldig.

Det kunne gått så mye verre for meg. 

 

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Jag håller alla tummar för dig!! Det måste bli som en ny värld?!
      Jag bröt lårbenet rakt av och fick 8 frakturer i knät i mars 2020. Har spikar i knät och en platta i låret. Och det slutar ta mig f*n inte att göra ont. Visst vänjer man sig men jag hatar att känna mig så begränsad. Nerför och uppför backar är ett helvete. Läkaren vill “helst” inte operera bort plattan men det är mitt val som han säger.. Jag vet inte alls. Vill inte ha ont men vill ju heller inte riskera något såklart! Hur tänker du??
      Jag behöver råd!!

      Jäääävla fortauskant helt enkelt 😇

      1. Lytt til magefølelsen ❤️
        Om platene begrenser livskvaliteten ville jeg fjernet dem siden dem ofte gir smerter i seg selv. Nå vet jeg ikke hvordan det er med beinet og låret men i ryggen rådes det og ta det ut etter en tid. Høres virkelig ikke noe godt ut ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg