En mistenkt død katt og en fisk som ikke flyter

… prikk prikk prikk😳

Jeg har gitt opp å våkne i dag, jeg har funnet ut at dette bare er en slik dag der man gjør det man må for og komme seg igjennom og satser på at det går bra.

En dag der det eneste man har lyst til er å legge seg ned og sove men ikke har den muligheten.

Det positive er at det er fredag og jeg har fri helt til onsdag!😁

Det positive er at jeg har komt hjem til min kjære!❤️

Det positive er at jeg har hatt en kjempefin uke!👍

Det positive er at leiligheten på langt nær er så rotete som forrige helg og at ting er mer under kontroll!😂

Jeg prøver og tenke på positive ting og presse positive tanker inni underbevisstheten.😌

Våres kjære Rambo (en blå kampfisk) har fått problemer de siste dagene, han har oppholdt seg for det meste oppå termometeret som er montert i karet hans og i dag fant jeg ut at han ligger der for og ha tilgang til overflaten og oksygen og når han prøver seg utpå så synker han bare ned i bunnen. Det er full undersøkelse på gang og jeg googler som en gæærn!😳

Dramaet fortsetter i familien, er det ikke en av oss på to bein er det jammen disse dyra våres som skaper uro, katten er borte for 6 uka på rad så vi mistenker at han ikke er mer. Pus (13år)🤞

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg