En influencer har en enorm makt

Ofte tenker jeg ikke over hvor mange eller menneskene bak lesertallene mine, ofte sitter jeg og blogger for meg selv og tar ikke helt innover meg at så mange skal lese det jeg deler. Hadde jeg tatt innover meg dette og tenkt igjennom det så hadde mye ikke blitt delt i det hele tatt.

Når man har en posisjon på en plattform og har skapt seg en stemme som blir hørt er det viktig og bruke den rett. For meg er det viktig og skape en positivitet i innleggene på tross av alvoret og dere kommer nok ikke til og se innlegg om klærne jeg bruker eller sminken jeg kjøper meg. Dette er en blogg om livet både på spøk og alvor ❤️

Når jeg nå først har mulighetene til og påvirke andre mennesker så ønsker jeg og gjøre det på en positiv måte! Vise mine måter og gjøre hverdagen bra på og våres prosess ifra og ha ingenting til og få alt vi trenger ❤️ Litt etter litt har vi skapt oss ett liv og delt alt på denne bloggen.

offentlige mennesker og påvirkere har en makt man skal ta på alvor, vi vet ikke hvem som leser det vi skriver eller hvordan andre mennesker mottar budskapet våres, vi må faktisk tenke oss to ganger om før vi skriver åpent om operasjoner, hvordan bli ny med Botox og hvordan ting faktisk kan gjøre deg lykkelig 😁

Samfunnet våres har blitt mer og mer overfladisk så jeg ønsker og være ett motstykke til dette ❤️ Åpent og ærlig om hvordan livet faktisk er!

Dette er mine tanker rundt og være en påvirker 😁 jeg tenker det er makt i ordene våres og vi må veie dem med gullvekt! ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg