Dagens trening for den sosiale angsten!

Det er ikke til og fornekte at den sosiale angsten alltid har vært en del av livet mitt, det står faktisk i papirene langt tilbake i tid og viste seg ganske så tidlig hos meg. Jeg er ikke ett menneske som lar angsten kontrollere meg og har alltid vært flink til og konfrontere den selv, jeg har ikke bukket under for den og har alltid ment at det er feil og fore denne angsten. 

Ifra veldig tidlig sluttet jeg å gå på kafeer, det var faktisk en av de verste plassene jeg kunne være. Nå derimot har dette blitt en treningssak som jeg gjør så ofte det lar seg gjøre. På kafeer kan man ikke kontrollere hvem som kommer, man må forholde seg til masse ulike mennesker rundt seg og har blitt en arena jeg bruker effektivt for min egen angst.

I dag var det ekstra hyggelig da en leser kom bort til meg og sa at jeg var steintøff!  you made my day! 

Som alltid ett bildedrøss ifra bloggerne i Måløy!

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg