Bygdedyret, baksnakking og mennesker som rett og slett ikke liker meg

Jeg forstår det så inderlig godt! jeg er ett menneske som er enkelt og dømme og enten liker noen meg eller så gjør dem det faktisk ikke. Man kan ikke bli likt av alle og jeg higer heller ikke etter å få noen til og like meg, jeg er meg og det er godt nok for meg! 

Jeg føler at jeg hver eneste dag må kjempe for plassen min, jeg må på en måte argumentere for denne bloggen og meningen bak den, jeg akter og ikke gjøre det lenger og er ikke ute etter aksept ifra noen som ikke ønsker og gi meg den. Jeg bryr meg faktisk ikke om lesertall eller statistikker, det eneste jeg bryr meg om er at de riktige menneskene er innom og at jeg treffer noen der ute som trenger akkurat dette og akkurat nå.

Tilbakemeldingene ifra dere der ute gjør meg vanvittig sterk og jeg setter pris på hver og en av dere, det er dere som betyr noe for meg og ikke det negative som kommer min vei. Denne bloggingen min har faktisk vært en vei tilbake til samfunnet, den har vært mitt talerør og jeg er helt overbevist om at jeg har fått massevis av gratis terapi ved og tømme meg til dere, mennesker som bare har imot meg for og ha imot meg, dem er ikke viktige.

Jeg har komt til ett punkt der jeg ikke makter og diskutere, jeg orker ikke å fortelle om meningen min bak å dele hele livet mitt på denne måten, jeg vet at jeg har gjort det av riktige grunner og at dette har hjulpet meg massivt i dårlige perioder. Dette er min personlige dagbok, som ikke har blitt privat lenger. Take it or leave it! 

I kveld har vi fylt opp skålen med snop og digg! vi har levende roser på bordet og nyter bare det og være sammen, uten hastverk eller uro. Det er dette livet handler om og ikke mennesker som prøver og dra deg ned, husk det.

Vi ønsker dere en magisk fredagskveld! takk for at dere ser oss, lytter til oss og heier oss frem!  

 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

15 kommentarer
    1. Ikke bry deg om de som kritiserer, det er bare folk som har så lite sjøltillit at de må rakke ned på andre for å virke bedre sjøl. Du er mer en god nok, og du hjelper mange med denne bloggen. Så bare stå på og overse de som ikke liker dette ❤️🥰

    2. Du står midt oppe i et kaos av kommentarer og en følelsesmessig påkjenning. Selvsagt tar slikt på. Drt er tøft og midig av deg å gå ut slik du gjør i stedet for å “feie ting under teppet” og leve bak lukkede dører og nedtrukne gardiner. Alle som stikker seg fram vil oppleve stresset med negative kommentarer. Ikke fatter heg hvorfor folk ønsker å være nettroll. Du/dere gjør en fantastisk innsats med å finne (igjen)et dagligliv som de fleste tar for gitt at de har.
      Det ligger styrke i åpenhet, og mot. Det kreves mye mot å fortelle alt på denne måten. Stor ære til deg for at du tør, at du orker – og at du klarer det.
      Gratulerer for at du har nådd hit. Det er mange rusfrie dager nå, og det har krevd mye mot, krefter og viljestyrke. Stå på! Heier på dere begge og sender mine varmeste klemmer.

    3. Du er tøffere enn toget, som vi sier her jeg bor, overse -hør kritikk, alle har vel kjent på misunnelse og baksnakking, det berømte bygdedyret lever i beste velgående, fortsett med å være deg selv, du hjelper ikke bare deg selv, men mange der ute som sliter. Og du hjelper ikke bare de som sliter med rus, tro meg, du viser en vei ut av et liv som ikke er noe liv og det er det mange som sliter med. Kos dere i kveld.

    4. Ja, viktig å fokusere på de som løfter en opp, og ikke ned. Ikke noe poeng å gi dem noe oppmerksomhet. De som trekker ned altså. Ha en flott dag, og kos deg med det som gir deg energi og glede. Det skal jeg 🙂

    5. Så flott at du følger egen overbevisning og etter eget hjerte❣️ Hopp og d**t i hva andre mener av negativ art, og gled deg over og favn om alt det positive👍🥰 Husk at mange er rett og slett misunnelig på din styrke! Jeg heier deg videre fram ~ og det er det mange som gjør🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg