Åpenheten har reddet oss! å knuse tabuene er drømmen

Den siste tiden har tatt det beste av meg og jeg har sove på sofaen nå i mange timer, jeg føler meg sliten av ingenting og det er tydelig at jeg i fremtiden ikke kan la det gå så langt at tingene går utover meg selv. Jeg har begynt og vurdere og slakke ned litt på traumeterapien fordi det skjer så mange andre ting i livet mitt, og jeg har ikke tid til og gå i denne boblen denne terapien får meg inni. Noen dager er jeg så glemsom at jeg tror det har klikket for meg. 

Jeg føler det er så mange andre større farer der, enn traumene som er farlige på lang sikt, jeg har ikke helt bestemt meg men er noe jeg vurderer og ta opp til uken. Denne terapien tar hele meg, og akkurat nå må jeg være tilstede i hverdagen og i andre problemer på en måte.

Min kjære trenger meg mer enn ellers og vi er ett par med ulike utfordringer, han har ikke vært i form denne uken og det har tatt fokuset i heimen våres. Jeg er en veldig dårlig pårørende og blir lett satt ut når andre sliter, akkurat nå er det viktigste og få dette i orden og ikke mine traumer som jeg kan ta på sikt. 

Jeg prøver og ta sunne valg for meg og oss, jeg har prøvd og skåne oss for enkelte situasjoner og personer men har ikke lykkes helt, det føles ille at ett menneske ifra min fortid skal klare og ødelegge den gode stemningen i huset men dette bare minner oss på hvor skjørt dette livet er og hvor viktig det er at vi bygger oss opp sammen! 

Nå tar vi fatt på denne helgen med godt mot og positivitet! vi klarer oss fint vi to <3 og er heldige som har samtlige av dere i ryggen våres. Å være åpen om alle disse tingene finnes ikke skummelt lenger på grunn av leserene våres, det finnes så mye støtte og motivasjon i dere! det skal dere vite. Mange vil tro jeg er helt på bærtur som deler de mest private sidene ved livet men jeg føler at jeg knuser alle tabuene der ute og gjør det lettere for andre og være åpen og da er alt bare verdt det. 

Jeg bor på ett sted med 6000 personer, alle kjenner alle og med min åpenhet har jeg klart og komme innigjen i samfunnet rundt meg. Åpenheten min har åpnet mange dører som ville vært lukket for mennesker som oss, og den har gitt oss muligheter vi ellers måtte jobbet i mange år for. Åpenheten har reddet oss, rett og slett og jeg angrer ikke ett sekund på at dette ble min måte og få ut alt på, selvom hele Norge kan lese det. 

Ha en magisk fredagskveld alle sammen! masse kjærlighet til dere ifra oss.

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg