Åpen og ærlig selv når alt er dritt

God morgen kjære lesere!❤️

Slutten på gårsdagen ble ganske så sur og grinete men i dag er en ny dag med nye muligheter, i morgen starter livet for fullt og jeg skal i jobb igjen! 😁 feberen er borte men jeg føler meg overhode ikke som meg selv ennå, jeg håper at dette kan gi meg kickstarten og at dette blir begynnelsen på og bli frisk igjen. Jeg er kjempelei av å være hjemme, kjempelei av og være syk og får snart liggesår av og ligge på det samme stedet over så lang tid.😂

I dag har vi etterverngruppe som alltid på onsdager og jeg skal prøve og ringe rundt til forskjellige ang bryllupet, energien min er helt nedi kjelleren men noe bra må komme utav denne dagen. ❤️ Noen kaller dette en syteblogg og det er akkurat det jeg føler den er akkurat nå, men så valgte jeg og skape en blogg om livet og livet går sannelig opp og ned og jeg tenker ikke å pynte på sannheten.

I perioder er livet litt dritt men om det å ha influensa er det eneste jeg har og klage på så har jeg det faktisk ganske så greit i forhold til hvordan livet så ut før. 😁 Man går ikke rundt og er kronisk lykkelig hele tiden, det finnes oppturer og nedturer og noen ganger skjer det ting som påvirker en, jeg har valgt og være åpen og ærlig og tenker og fortsette og dele denne reisen med dere, uten filter.

Nå skal jeg prøve og gjøre denne onsdagen bra, men jeg kan faktisk ikke love at den blir det, og om den blir dårlig så vil dere finne det ut. ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Syteblogg kan de være selv, med slike “syte”-kommentarer, hihi. 😀 De har tydeligvis ikke skjønt innholdet i denne bloggen; hvor mye godt det er i denne bloggen. Vi er alle forskjellige her på jord, og har forskjellige liv, forskjellige talenter her i livet. Ingen kan forstå alt eller alle, og alle kan forstå noe eller noen. Måtte alle finne sin vei i livet og i verden, og alle finne hver sine talenter – det er bruk for alle, det er behov for alle. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg